![]() |
Doolhof
Niet links, niet rechts. Doodlopend, fuck!
Voor niets gelopen, dat hele stuk. Rondom kijkend, overal muren. Omdraaien terug, de goede kant opsturen. Lopend naar de stem, niet luisterend naar het gevoel. Een goede weg, in deze warboel? Het gevoel, alsof je alsmaar rent. Hier ben ik al eens geweest, het voelt zo bekend. Vingers glijdend, glijdend over het steen. De eeuwige stem, door de muren heen. Ik hoor, maar voel mijzelf niet. Ben het beu, is dit alles in het verschiet? Eindeloos ronddolen, zittend op een dwaalspoor. Alles van anderen, het enige dat ik hoor. In mij, daar kan niets mij bereiken Alleen maar angst, de nacht niet in durven kijken. De weg kwijt, niet meer wetend hoe of wat.. Een fake smile, vanuit het koude gat. De leegte, waarin ik steeds staar. Dan rest de laatste vraag: “Wanneer ben ik klaar?” |
ik kan dr geen touw aan vast knopen, maar toch vind ik het heel mooi.. tis erg lekker geschreven.. tleest egt fijn... en de emoties stromen dr ook wel uit... vinnum cool!
|
Citaat:
hijzz mooi (weer geen bagger, shit) kvinnum krachtig en tegelijkertijd onzeker.. verdwaald.. http://forum.scholieren.com/frown.gif mja.. (y) ------------------ Every day I crucify myself, nothing I do is good enough for me... Daan 4 President! (doesjuh?) *~*Flowiej is m'n poeperd*~* .. AKG [Dit bericht is aangepast door Signy (07-12-2001).] |
Thanks ppl. :-)
I know Sig ... I know. (f) En don't crucify jezelf ... laat Tori daar maar over zingen. ;-) x |
Citaat:
|
Deze doet
|
Citaat:
dit iz nou ook precies hoe ik me voel nu!! mooi geschreven!! |
ziet er niet een beetje erge dwangrijm in
(daar leest het namelijk wel naar ) denk er aan :een gedicht hoeft niet altijd te rijmen !!!!! het is een origineel verwoording ,maar de dwangrijm maakt hem een beetje slecht xxx sylvana |
Citaat:
|
Citaat:
xxx sylvana |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |