![]() |
Seksueel opgewonden door Nickelback?!
Hoi allemaal, ik heet Virgil en ben 18 jaar.
Soms als i Nikckelback luister, wordt mijn penis groooot en soms tijdens het refrein voel ik het voorvocht al komen. *O* Ik kan er eerlijk vrij weinig aan doen, als sinds ik een kleine Vriggel was had ik een ding voor mannen met noedel haar. Hebben jullie dit ook? |
Ik heb het vooral bij Kleine Viezerik. Maar zo noem ik mn piemel dan ook nadat ik klaargekomen ben
|
Haha
|
Hhhmm persoonlijk heb ik zelf nooit echt op zo'n manier over mijn eigen penis gedacht, maarja ieder zn eigen ding. Ik bedoel ik geef ook gewoon toe dat mijn Nickelback-fetisj unieker is dan dat van een voet-, yoghurt-, of enkelfetisj. :)
Maar in mijn verdediging is het niet ZO raar om aangetrokken te voelen tot Nickelback. Ik houd gewoon eenmaal van mannen met noedelig haar. Als je er over nadenkt verschil ik heus niet zoveel van al die one-direction meisjes. Net als hun schuur ik ook gewoon graag mijn bandposters in de ochtend voor ik naar school ga. *O* Groetjes, Vrigsel. (y) |
hhhmm zn haar is zo lekker noedelig :lief::lief::lief::lief:
|
Fantastisch dat dit kan. :lief: :lief: :lief:
|
Citaat:
Groetjes |
nou nee zou toch kunnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ieder zn ding hè
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom wil je dat graag weten?
|
Ja inderdaad, zoals mijn forum-vrouw al vraagt: Waarom wil je dat weten?
|
Alles voor mijn Dushi. <3
|
Gewoon. Ik wil je beschermen
|
Waartegen?
|
Citaat:
|
Ja maar ik wil haar beschermen van andere jongens die vies zijn. Je weet wel het soort dat nog nooit...hoe noem je dat? Vrouwelijke aanrakingen hebben gekregen zegmaar die zijn meestal echrt vies en daar wil ik haar van beschermen.
ik zal je nooit pijn doen, dat beloof ik. |
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent en wat voor beeld je van Transcavia hebt, maar ik gok zo dat het qua leeftijd eerder "smerig" zou zijn als Transcavia interesse in jou had :o |
Jongens zullen we weer ontopic? Dit is niet de afdeling voor daten
|
Citaat:
En ik krijg geen waarschuwing of een ban. En op deze topic komt geen slotje. Als je dat wel doet, open ik een nieuw topic. Komt ie: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |