![]() |
Vingeren
Even geleden vroeg mijn zusje of ik haar wilde vingeren. Ze zit nog op de basisschool maar ze wilde het zeker dus toen heb ik haar clitoris gestimuleerd. Dat hebben we ongeveer een half uur. Ik mocht niet in haar vagina komen want dat deed pijn vanwege haar maagdenvlies. Toch wil ik haar wel een orgasme geven of zorgen dat ze nat word. Hoe kan ik daarvoor zorgen want in dat half uur gebeurde er eigenlijk vrij weinig. Iemand met een manier?
Groet goeie vraag. |
En toen kwam er een olifant met een hele grote snuit en die blies het verhaaltje uit ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zusje is nog te jong, sowieso is het geen goed idee om seksuele handelingen met haar uit te voeren, maar uit je verhaal maak ik op dat ze hier lichamelijk ook nog niet aan toe is. Dat van dat maagdenvlies is trouwens ook complete onzin, het is niet het maagdenvlies wat pijn doet, het is het feit dat ze er lichamelijk waarschijnlijk nog niet klaar voor is. Als ze wat ouder is (en ontspannen is) kunnen er met gemak vingers of een tampon ingebracht worden namelijk, zonder dat dat pijn doet.
|
Experimenteert lekker met meiden van je eigen leeftijd en laat je zusje het op haar eigen tempo uitvinden.
|
Sorry en ik snap echt heus wat je bedoelt. Maar ze vroeg 't zelf aan mij en als zei 't zelf niet wil zou ik het ook nooit bij haar doen.
|
Citaat:
Citaat:
https://www.zedenadvocaat.nl/artikel...frecht-incest/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, deze ook dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |