![]() |
Wat gaan jullie doen met Koningsdag?
:cool:
|
Rommelmarkten :o
|
Hangt van het weer af! Misschien 's ochtends even met m'n broertje en de kleintjes kijken naar hoe paupers teringbende die ze niet nodig hebben en in kwalijke staat is gaan kopen van andere paupers en daarna Heel Veel Bier.
|
HVB ben ik ook altijd voor. Met tijgerend naar huis.
|
Werken of een beetje in de buurt rondstruinen. Heb dienst
|
HvB als ik het voor elkaar krijg in NL te zijn <3 maar we hebben 1 mei een deadline en ik ben tot de 13 april in Mn up, dus ik denk dat het pas 2 mei naar NL gaan is :(
In dat geval maak ik alles goed met 5 mei Alle rommelmarkt en bier van de wereld. |
Ik wil ook heel veel bier :(
|
Amsterdam missen :'(
|
Citaat:
|
Eind juni komt die baby er uit, als het goed is, maar ik heb ook nog bedacht dat ik borstvoeding wil geven, dus dan moet alcohol volgens mij ook nog gepland worden ook.
|
Citaat:
|
Dat is ook wel weer waar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vriendje wil in Amsterdam zijn met koningsdag dus wie weet sluit ik daar bij aan. Zo niet dan is er waarschijnlijk wel weer een taarten en loempia-verkoop georganiseerd door de kerk, en daar kan men ook altijd wel een extra paar handen gebruiken.
|
Verschijnlijk werke
|
En je n vergeten?
|
Hihi mooi niemand gaat me tot nu toe onder invloed zien hier
|
Citaat:
|
Pff dit soort vragen een maand van tevoren, daar kan ik nooit zo goed tegen :P Misschien ga ik gewoon lekker een rondje racefietsen als het mooi weer is.
|
Geen idee
|
Festiviteiten ontwijken.
|
Werken. En als we gesloten zijn, chillen.
|
Ga je je benen weer spreiden voor geld ja?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koningsnacht kankerlam worden, Koningsdag werken. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
:D
|
Citaat: