![]() |
Heb jij je Facebook verwijderd?
Vertel!
|
Nee! Jij wel? Ik wilde net vrienden met je worden! :ertur:
|
Ja, ik deed er niet veel meer mee en het datalek gaf de doorslag.
|
Ja, maar meer omdat ik bedacht dat ik er niets meer mee deed behalve als een zombie erdoorheen scrollen. En dat eigenlijk vrijwel niemand er nog iets plaatste. Dus toen het zoveelste issue (Cambridge Analytica rondom Facebook speelde was het voor mij meer het idee "waarom niet, ik doe er toch niets meer mee" :o
|
In het kader van gelekte data heb ik de poll antwoorden op openbaar gezet :evil::evil::evil:
|
|
Kreeg toevallig een melding van de NOS hierover, dat het mogelijk 90.000 Nederlands treft
|
Of ja toeval, DE AIVD ZIT ZEKER WEER MEE TE LURKEN :mad::mad::mad::mad:
|
Yarrr.
|
Ja mooi dat dat er nog steeds staat :cool:
|
Goeie poll wel.
|
Ik denk eigenlijk dat het zinvoller is als derde partijen alle Facebook-elementen van hun websites halen of deze op z'n minst opt-in maken. Dat informatie op Facebook zelf voor allerlei zaken gebruikt kan worden vind ik niet zo vreselijk schokkend. (Al zou het wel zo moeten zijn dat gebruikers expliciet toestemming dienen te geven voor gebruik hiervan, wederom als opt-in.) Kwalijker is dat Facebook je via die elementen op andere websites kan volgen, zelfs al ben je helemaal geen lid.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja voor mijn werk ben ik verplicht het te hebben om pagina's te beheren dus ik heb wel een lege account zonder vrienden enzo voor dat doel. |
Ik 'kan' het ook niet verwijderen omdat ik ook meerdere pagina's beheer en 2/3 fb-groepen wel heel handig/lastig te vervangen door wat anders zijn. Lege account had ik nog niet aan gedacht. Misschien wel een goede.
|
Citaat:
|
Ze weten toch alles al en Messenger moet ik te veel gebruiken als ik makkelijk wil communiceren
|
Messenger kan zonder fb.
|
Citaat:
|
Nee joh, overdreven gedoe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |