![]() |
Hoi
Hoi ik ben cillie en ik ben nieuw hier. Ik heb een vraagje want ik ben bijna 12 jaar en ik wil graag wat extra geld bijverdienen maar ik mag nog geen bijbaantje of krantenwijk en Hogenkamp ik dat doen. en bijv. Als je aan je buurvrouw haat vragen of ze klusjes heeft is het ook raar om te zeggen dat je geld wilt dus hoe kan ik alsn12 jarige een beetje geld bijverdienen hebben jullie ideeen dan hoor ik dat graag.
|
Honden uitlaten? Oppassen? Spulletjes verkopen op de vrijmarkt?
|
Het is helemaal niet gek om geld voor klusjes te vragen aan je buurvrouw. Gewoon doen.
|
Ik heb een manier(ik verdien hier +-€200 per dag(8uur)) je maakt een papier met een rooster 2x16 en daaronder zet je 'Dakloze mensen' je vraagt als ze geïnteresseerd zijn in een donatie (ong €4 per huis) en stel dat je 5euro krijgt dan geef je €2.5 aan daklozen en de rest voor jou. Ik 1week is dat +-€1000.
|
Citaat:
Het enige probleem.. denk je dat mensen ook nog geld zouden geven als ze wisten dat je de helft van het geld zelf houdt? Meestal houden mensen daar namelijk niet zo van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe geef je het geld trouwens aan de daklozen? Geef je het aan een organisatie, of ga je het zelf uitdelen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier bijv even een lijstje salarissen: https://www.ninefornews.nl/dit-zijn-...-bij-directie/ |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |