![]() |
Hoer of niet?
Een meisje die ik leuk vind benadert me altijd in de avond op snap, ik haar in de middag. Maar in de middag zijn het hele korte gesprekken. In de avond kan het best gaan tot 2 uur ofzo. Een normale vriendin van me die ik 100% vertrouw (dus niet der liegen) zegt dat ze dat dan doet om me weer wat meer verlieft te maken en dan doet ze weer een beetje afstandig terwijl ik dan JUIST contact wil. Ze kennen elkaar niet persoonlijk maar me vriendin zegt dat ze een hoer is. Klopt dit?
Sorry als dit een beetje onduidelijk was maar dit is last minute geschreven. |
Een hoer is iemand die seks heeft tegen betaling. Volgens mij gaat dat hier niet op ;)
Daarnaast heb je natuurlijk ook eigen verantwoordelijkheid, als jij het zat bent dat ze het ene moment wel lief is, en het volgende moment afstandelijk, kan jij er ook voor kiezen zelf afstand te nemen. |
Citaat:
|
Dus je scheld haar uit?
|
Citaat:
|
Of je vriendin is jaloers/niet blij met het contact wat je met het snapchatmeisje hebt, dat kan natuurlijk ook.
|
Citaat:
On topic: Ja pik, het kan natuurlijk zijn dat 's middags andere shit aan de orde is en dat ze dan gewoon bezig is en dat ze juist 's avonds tijd voor je maakt. |
Het kan ook gewoon zijn dat ze overdag druk bezig is met huiswerk, sociale contacten etc. Misschien met andere jongens chatten, zoenen, oh joh misschien wel seks met andere jongens! Maar geen enkele reden om iemand een hoer te noemen.
Verder is een vrouw/man die seks heeft tegen betaling met een ander een prostituee. En ja wordt ook wel eens een hoer genoemd... Maar ja dat is OOK nog eens NORMAAL. :eek: Ik denk dat je vriendin óf jaloers is óf heel gemeen. In ieder geval: iemand die een ander uitmaakt voor hoer, omdat ze misschien veel mannen regelt (misschien is dat niet eens zo), is gewoon dom en zou niet meer mijn vriendin zijn. |
Ik vind het goed dat Elin3 iets zei van 'hoer'. Er is al genoeg stigma op sekswerk zonder dat het ook nog als scheldwoord gebruikt wordt.
En verder ben ik het eens met Transcavia! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |