Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Waar ontmoet je meisjes? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1943080)

tijdjes1234 22-04-2018 08:42

Waar ontmoet je meisjes?

Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik ben 21.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.

WolterB 22-04-2018 10:05

Als je leven er zo uitziet dat je in real life geen meisjes/vrouwen gaat ontmoeten en, zoals je zelfs zegt, internet niet werkt voor je moet je iets aan je leven gaan veranderen zodat je wel de mogelijkheid hebt om iemand te ontmoeten. Wil je dat niet, dan houdt het op en kan je je beter op andere dingen richten in je leven.

Maar met de instelling die je nu hebt en de onzekerheid die je uitstraalde in je vorige topic weet ik überhaupt niet of het wel verstandig is je te focussen op het willen ontmoeten van meisje of het willen hebben van een relatie. Dan is het wellicht verstandig eerst aan jezelf te gaan werken, wat meer zelfvertrouwen te kweken en te zorgen dat je wat beter in het leven staat.

tijdjes1234 22-04-2018 10:23

Citaat:

WolterB schreef: (Bericht 34465819)
Als je leven er zo uitziet dat je in real life geen meisjes/vrouwen gaat ontmoeten en, zoals je zelfs zegt, internet niet werkt voor je moet je iets aan je leven gaan veranderen zodat je wel de mogelijkheid hebt om iemand te ontmoeten. Wil je dat niet, dan houdt het op en kan je je beter op andere dingen richten in je leven.

Maar met de instelling die je nu hebt en de onzekerheid die je uitstraalde in je vorige topic weet ik überhaupt niet of het wel verstandig is je te focussen op het willen ontmoeten van meisje of het willen hebben van een relatie. Dan is het wellicht verstandig eerst aan jezelf te gaan werken, wat meer zelfvertrouwen te kweken en te zorgen dat je wat beter in het leven staat.

Ik sta voorderest wel goed in het leven.
Alleen meisjes ben ik niet goed in.

Transcavia 22-04-2018 10:36

De veronderstelling dat als je full-time gaat werken dat je dan niks meer kan regelen is echt non-sense.

Elin3 22-04-2018 11:27

Citaat:

tijdjes1234 schreef: (Bericht 34465837)
Ik sta voorderest wel goed in het leven.
Alleen meisjes ben ik niet goed in.

Maar hoe heb je dan geen vrouwelijke vrienden? Of überhaupt geen contact met meisjes? Het is zo makkelijk om in je dagelijks leven meer meiden tegen te komen! Ga bij een gemengde sport- of hobbyvereniging, of meld je ergens aan als vrijwilliger om nieuwe mensen te leren kennen, of ga eens naar een singles-activiteit. Meld je aan voor een singles-reis in de zomervakantie, of ga naar activiteiten die bij jou in de regio georganiseerd worden en klets daar gewoon eens met nieuwe mensen.

tijdjes1234 22-04-2018 13:19

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34465909)
Maar hoe heb je dan geen vrouwelijke vrienden? Of überhaupt geen contact met meisjes? Het is zo makkelijk om in je dagelijks leven meer meiden tegen te komen! Ga bij een gemengde sport- of hobbyvereniging, of meld je ergens aan als vrijwilliger om nieuwe mensen te leren kennen, of ga eens naar een singles-activiteit. Meld je aan voor een singles-reis in de zomervakantie, of ga naar activiteiten die bij jou in de regio georganiseerd worden en klets daar gewoon eens met nieuwe mensen.

Hi,

Op werk heb ik wel gewoon contact met meisjes gewoon praten enzo.En dat zou ik inderdaad kunnen doen.

tijdjes1234 22-04-2018 17:59

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34465909)

En ik ben ook slecht met vrouwelijke interactie via tinder. ik heb nu sinds echt heel lang een match maar geen idee wat ik moet zeggen behalve hey of hi.

En hoe daarna verder te praten.

Elin3 22-04-2018 18:01

Citaat:

tijdjes1234 schreef: (Bericht 34466125)
En ik ben ook slecht met vrouwelijke interactie via tinder. ik heb nu sinds echt heel lang een match maar geen idee wat ik moet zeggen behalve hey of hi.

En hoe daarna verder te praten.

Hoe zou je in het echt, of met een jongen die je net leert kennen, het gesprek aangaan?

Begroet iemand, toon interesse in hem/ haar en wie weet ben je straks lekker aan het kletsen over een gezamenlijke interesse. Misschien kan je beginnen met een grapje of complimentje?

tijdjes1234 22-04-2018 18:05

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34466128)
Hoe zou je in het echt, of met een jongen die je net leert kennen, het gesprek aangaan?

Begroet iemand, toon interesse in hem/ haar en wie weet ben je straks lekker aan het kletsen over een gezamenlijke interesse. Misschien kan je beginnen met een grapje of complimentje?

Hi,
Ik begin meestal gewoon met hi als ik iemand niet ken.
En complimentje ja... ik kan niet zeggen denk hey wat een leuke bril.
Als je geluk hebt zeg zei dankje maarja dan blijf je weer in dat vragenrondje zitten denk ik.

Elin3 22-04-2018 18:17

"En, wat doe jij zoal in het dagelijks leven?" / "Waar kom je vandaan?" / " willekeurige vraag naar keuze "

"O, wat leuk! Heb je zin om een keer samen wat te gaan drinken?"

Transcavia 22-04-2018 18:24

Via tinder boeit het eigenlijk weinig wat je zegt hoor. Ja natuurlijk wel een beetje, maar de meeste leuke (succesvolle) mannen die een gesprek met mij beginnen/begonnen zowel IRL als via apps hebben daar niet echt lang over nagedacht heb ik het idee. Denk er zelf ook niet zoveel over na eerlijk gezegd.

Sowieso denk je echt zoooveel na over dingen lees ik. Het is best goed om daar eens mee te stoppen. Iedereen heeft wel een mening over iets, hoogstwaarschijnlijk ook over jou, maar ja wat maakt dat uit. Echt niks. Geen fuck. Je kan alles wel analyseren tot de max, maar het is allemaal geen hogere wetenschap ofzo.

Als iemand jou ziet zitten dan merk je het vanzelf, ziet iemand jou niet zitten, dan niet. Fuck dat, dan niet eh!

tijdjes1234 22-04-2018 20:57

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34466161)
"En, wat doe jij zoal in het dagelijks leven?" / "Waar kom je vandaan?" / " willekeurige vraag naar keuze "

"O, wat leuk! Heb je zin om een keer samen wat te gaan drinken?"

Laten we kijken of ze reageert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.