![]() |
The Tribe niet meer op yorin
Nou keek ik vanmorgen in de tv-gids wat er de komende weke op tv komt, en wat ziet mijn oog; The Tribe word niet meer op yorin uitgezonden!!! :eek::eek::eek:
Kan iemand me vertellen waarom dat nou in godsnaam is?? :( Tis de enige serie die ik echt vet gaahaaaaaaaaav vind :( Weet iemand waarom die nepzakken bij yorin er zo ineens mee stoppen?? :S |
noujah!!!!! daz net zown koele serie!!! ik staak!!!
|
Citaat:
maar ik snap het wel.... echt zwaar klote!!! :( m'n favoriete serie, het enige waar ik elke dag op wacht!!! :( *vervloekt yorin :mad:* |
vraag het ze zou ik zeggen :)
|
zijn dat niet die kindertjes die allemaal zo,n maf kapsel hebben ?
|
Citaat:
|
yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesy esyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesye syesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesy esyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesye syesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesy esyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesye syesyesyes
|
is daar ergens toevallig een site van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
en van die tekens op hun gezicht :) http://213.86.54.16/tribeworld/image...os/pg_l_65.jpg http://213.86.54.16/tribeworld/image...os/pg_l_73.jpg http://213.86.54.16/tribeworld/club/...aper_lg_23.jpg |
Citaat:
getverdemme dat wijf is lelijk die bovenste |
Citaat:
die onderste gozer, die is pas lelijk!!!! :eek::eek: |
maar hij heeft wel prachtige uitspraken :)
POWER AND CHAOS!!!!! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
I know watcha mean :) *doet gek zijn op Ebony, Zandra en Tai-San* En Zoot, maar da's om z'n karakter (jah, uiterlijk zou een beetje vreemd zijn, ook al zou ik op mannen vallen :p) |
the tribe rulezzz en yorin sucks
want the tribe is de gaafste serie die er bestaat WEG MET XENA!!!! greets,,,loves jack 4ever and ever :eek: |
|
d0h is toch logisch dat het stopt: de zomerprogrammering loopt af per 1 september en we gaan de winterprogrammering in.
|
oh nee toch he.. ik vind dat zo'n ontzettend slechte serie
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk, als je nou de vraag die ik stelde kon beantwoorden, oké, maar dat kan je dus niet :p kijk, Milk geeft tenminste een beetje een goeie rede.... maargoed, ik baal er dus wel zwaar van :( *gaat hoge mensjes van yorin vermoorden :mad:* Ik vind ut echt een geweldige serie :) POWER AND CHAOS!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
zo lang kan ik niet wachten!!! :( ik wil The Tribe nu, niet over een jaar!!!! :( en op die site van yorin staat bij de veelgestelde vragen een domme kutsmoes van ze.... "We hebben op dit moment alle aangekochte afleveringen van The Tribe uitgezonden. Wanneer er nieuwe afleveringen komen is helaas nog niet bekend." Fucking bullshit!!!!! :mad::mad: POWER AND CHAOS!!!!! DEATH TO THE PEOPLE FROM YORIN!!!!!! :mad::mad::mad: |
Citaat:
|
F*CKING YORIN
die kunnen niks goeds uitzenden alleen the tribe maar ja....... rufus lee you rule, echt wel 'cause the tribe is dope. greets :mad: |
Yorin flashed je altijd :( poosje geleden was er ook een lauwe serie die oz heette....... wordt et net spannend komt et niet meer :mad:
|
Citaat:
|
ja zeg he!!! *zeer boos*
ik wil the tribe dalijk krijg ik nog een beroerte of depressie!! di is zo oneerlijk!!! f*cking xena en onm!! *nog boser* greets :mad: |
Citaat:
Ebony is trouwens koel, Amber ook, maar die is aan het einde dood :s |
Ahhhhhhhhhhhhh mensen!
the tribe.... damn :D:D:D het zijn zulke zielige mensen en het is nog saai ook |
Citaat:
dat heb ik opgezocht :) |
Citaat:
Jah, The Tribe rules zeker wel :cool: And those who don't agree can just kiss my fucking ass!!!! :mad: |
Citaat:
wees wijs, en zwijg.... |
Citaat:
dat heet nou mening geven |
waarom kraken mensen the tribe af ik bedoel hallloooo!!!! word eens wakker
the tribe is gewoon gaaf en als je da nie zo vindt kijk er dan ook nie naar of reageer dan gewoon niet!!! :cool: greets |
Citaat:
en je mening geven.... ach, geef je mening maar ergens anders, vinnik..... wil je kritiek geven op The Tribe, maak dan zelf effe een anti-tribe forum.... maar ga mij dan geen gezeik geven over hoe dom je het vind, enzow..... Power and chaos!!! |
Citaat:
The Tribe rules gewoon, de stijlen, de dingen die erin gebeuren, de emoties, de blijdschap, alles :cool: Er is gewoon geen betere serie dan The Tribe :) En zeker Xena niet!!! |
wat weinig fotos op de site (n)
of kijk ik nie goed |
Citaat:
heb je wel gekeken onder clubs/download?? daar hebben ze foto's van serie 1 t/m 4 :) |
Ebony is een lekker wijf :p
|
Citaat:
|
Sucks Ass
I love tribe |
Citaat:
oooooow ik ga gelijk kijken ik keek dus verkeerd :d |
Citaat:
Can't say I blame ya ;) |
Ze komen eind sept dan gaat het weer met serie 3 door serie 4 lijkt me VETTE en mensen moetn nie zeuren over Eb want zij is de beste(na Amber dan he) en op die foto is ze minder knap maar kijk een naar de nieuwe
|
Citaat:
ehm.... maar... maar... ik heb serie 2 niet eens gezien :( maar voor serie 4 :) Dat is zeker wel wat waard!!! :) TECHNO'S FOREVER!!!!!!! :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |