![]() |
Adressen gezocht
Ik wil beroemd worden als zangeres... waar begin ik???
|
Alle talentenshows afgaan, en hopen dat je een keertje ergens ontdekt wordt.
|
met zanglessen nemen :eek:
|
Citaat:
|
't is toch ! als je iets wil, moet je het ineens goed doen !
|
Citaat:
|
Ja, zangwedstrijden, talentenjachten enzo (zei zij die niet mee durfde te doen :o). Ik ga ook auditie doen voor een musical, kan ook vast geen kwaad. Gewoon zoveel mogelijk doen met zingen zeg maar. Zelf zing ik regelmatig in een kerk, samen met een vriend van mij, het is niet wat ik wil (als in: voor 'later', nu wil ik het wel natuurlijk), maar ik krijg wel ervaring met zingen en voor publiek staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
om beroemd te worden heb je tegenwoordig eigenlijk alleen maar de "looks" en de connecties nodig. Ga iid talentenjachten af, altijd goed voor oefening, bijvoorbeeld in omgaan met publiek (en misschien word je daar wel ontdekt). Ga vooral door met zanglessen, niet mee stoppen!! Verder zou ik me inschrijven bij een modellenbureau o.i.d. omdat bij nieuwe (commerciele) bandjes de zangeressen daar vandaan worden geplukt. Als dit inschrijven nou niet lukt, zou ik bandjes opnemen en die insturen naar platenmaatschappijen.
Ik weet niet of de telefoonnummers nog kloppen: * Arcade 030-6088300 * Dino 035-6213659 * Polydor + Polygram 035-6261500 Verder zijn adressen enz. vast wel te vinden op internet.. |
TIP: www.idols.nl zoeken ze nu zangtalent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |