![]() |
Geur bh / cup
Ik heb een vraag aan alle meisjes op deze site.
Ik heb eergisteren aan me zus haar bh geroken maar die stonk nog al. Hoe ruikt die van juillie en welke cupmaat hebben jullie |
Ja euh hoe langer je zo'n ding draagt zonder te wassen, hoe meer hij naar zweet ruikt.
|
Vond je zus het oké dat je aan haar beha rook? Zo niet, dan niet doen. Is niet de bedoeling.
|
:D:D:D
|
Citaat:
|
Hey,
Heb je ook al is lingerie aangehad aangezien je aan je zus lingerie zit. Ik draag wel lingerie en ben een jongen. |
Ik ben een jongen
|
:D :D :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Niet koel trouwens om stiekem aan de lingerie van je zus te ruiken. |
Dat je het stiekem doet geeft al aan dat je weet dat je haar grenzen schendt.
Zoek een vriendin of koop desnoods gebruikte lingerie via internet, maar kap met dingen doen tegen mensen hun zin. |
Jullie vergeten zijn andere vraag!
Citaat:
En waarom wil je weten hoe de BH's van forumsters ruiken en waarom wil je hun cupmaat weten? |
Zou er een verband zijn tussen de geur van borsten en hun formaat...?
|
Nee hoor maar ik dacht ik vraag het gelijk
|
Citaat:
|
Toch grappig eigenlijk dat we een groot topic hebben over hoe lang ieders penis is, maar dat vragen naar cupmaat dan ineens not done is. Al zit het topic natuurlijk vol met mensen die willen horen dat ze normaal zijn. En nee, ik heb ook geen zin om mijn maat te delen.
|
Bedankt Jan, dat is inderdaad een belangrijke vraag!
Ik snap overigens dat het vaker voorkomt dat pubers dit soort dingen doen, maar ik vind het niet (meer) kunnen. |
Citaat:
En als een man een topic zou openen met 'ik ruik stiekem aan het ondergoed van mijn neefje best lekker PS. hoe lang is jullie penis' dat er dan vergelijkbare reacties zouden komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ben jij eng zeg
|
Citaat:
|
Tijd om weer ontopic te gaan jongens en meisjes
|
Citaat:
Ik zou vooral iets richting onze Diederik ondernemen als ik jullie was ;) |
Tja een slotje kan ook. En ik heb het vreemde postgedrag gezien ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |