![]() |
[SiteCheck]
hoi ,,
ik zou graag alle fouten of anderen dingen willen horen en wat er nog aan kan veranderen alvast bedankt www.andreascollege.tk |
Dat lycos ding moet weg :D
|
Dat logo en dat menu met hele ronde randen en dan opeens de text in zo'n hartstikke vierkant blok?? Ook de kleur van de balk boven die text zou ik hetzelfde maken als de kleur van het logo.
Het blok met de text staat erg hoog op een scherm met een hoge schermresolutie en het kon wat breder. Je houd nu namelijk een hele hoop wit over. Voor de rest ziet het er wel gaaf uit :) |
Citaat:
|
ik vind het wel een mooie site, alles op zijn plek, alleen bovenaan vind ik nog niet mooi, als je het titelplaatje nou over de hele breedte maakt?
|
Citaat:
maaruh.. hij is strak gemaakt, alleen het is net of hij niet helemaal af is. Je moet een paar details verbeteren, en dan is hij strak. (vierkante dingen in meer ronde dingen maken etc) |
Citaat:
|
Citaat:
En daarbij, als je site een waanzinnige inhoud heeft, maken pop-ups niet zo veel uit. Kijk maar eens naar veel andere sites, die zelf met opzet veel reclame op hun pagina gooien :) |
nou moet nog ff die code toevoegen heb ik nog niet gedaan maar moet ook nog ronder maken is er voor de rest geen krietiek ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |