Wat een aannames allemaal.
Citaat:
Positive mind schreef:
(Bericht 34468471)
Zoals cavia al zei is het inderdaad beter om dit af te kappen. In principe is hij strafbaar bezig omdat jij minderjarig bent.
|
Ze is niet minderjarig en hij is niet strafbaar.
Citaat:
Positive mind schreef:
(Bericht 34468471)
Ook heeft hij kinderen, wat wil je? Meewerken aan het kapotmaken van een gezin?
|
Mensen kunnen kinderen hebben en toch single zijn....
Citaat:
Positive mind schreef:
(Bericht 34468471)
Daarnaast is een relatie met iemand die zoveel ouder is ver van ideaal. Zo heb je al heel snel een machtsverschil waarin als het erop aan komt hij de baas is. Dat moet je echt oprecht niet willen. Kap het af, pas op jezelf en zet je eroverheen.
|
Waar baseer je dit op? :confused:
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Hij is een hele levensfase verder dan jij.
|
Dat hoeft helemaal niet waar te zijn.
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Jij bent net kind-af, jij gaat straks studeren en je leven verder ontdekken. Dat heeft hij allemaal al gehad, hij heeft zelfs kinderen.
|
Oh noes, hij heeft kinderen. Je kunt zelf geen kinderen hebben en toch een relatie hebben met iemand die wel kinderen heeft.
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Straks wil jij lekker feesten, vrienden maken van je eigen leeftijd, en onbezorgd student zijn.
|
Of je wilt werken, vrienden maken die veel ouder zijn dan jij en geen student zijn. Niet iedereen is hetzelfde.
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Begin dan niet aan een relatie met iemand die al vader is. Je krijgt daar gratis een hoop verantwoordelijkheden bij waar je nog niet op zit te wachten, je kunt niet onbezorgd je eigen dagen met hem plannen, want hij heeft een baan (hopelijk) en kinderen die misschien naar school en anders op tijd naar bed moeten.
|
Ja, hinderlijk die kinderen. Maar, ehm, als je kinderen hebt en je relatie gaat uit moet je dus per definitie de rest van je leven alleen blijven? Of kun je beter überhaupt nooit kinderen nemen omdat het maar onhandig is?
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Kinderen die ook behoefte hebben aan een stabiel thuis, een mama in hun leven, geen jonge meid die op papa geilt.
|
Eh, wat? (n):D
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Deze man heeft zoveel bagage, daar zou ik echt niet aan beginnen.
|
Je weet 3 dingen van hem: zijn leeftijd, zijn afkomst en het feit dat hij kinderen heeft. "Zoveel bagage"...
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Jouw leven begint net, je hebt nog zoveel mogelijkheden en kansen, en een hoop daarvan zullen je een stuk meer brengen dan dat een relatie of fwb deze Antilliaanse papa je ooit gaat brengen. Als jij al gevoelens hebt gaat een fwb sowieso niet werken, dan ga je alleen maar meer aan hem hechten terwijl hij jou simpelweg niet als geliefde in zijn leven wil of kan hebben :o
|
2 vrienden van mij zijn als FWB begonnen en gaan nu trouwen. Ik zou er niet noodzakelijk vanuit gaan en het is niet ideaal maar het kan prima gebeuren. Oh en tussen hun zit ook >10 jaar.
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468597)
Ik snap heel goed dat je niet zelf kiest op wie je verliefd wordt. Maar ik weet ook dat je soms gewoon heel rationeel moet zijn over die gevoelens...
Als je al gevoelens hebt is FWB geen optie.
|
Of wel, als je denkt dat je dat aankunt. Wederom, niet ideaal maar het kan.
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Als je gevoelens hebt voor iemand waarvan je weet dat deze persoon niet goed voor je is dan is het beter om afstand te nemen en deze gevoelens te laten vervagen dan om deze gevoelens te voeden. Je gaat uiteindelijk alleen jezelf maar pijn doen als je je gezonde verstand compleet negeert.
|
Je kunt inderdaad beter niet met een moordenaar daten.
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
k vind deze man niet klinken als een ideale partner.
|
Op basis waarvan in godsnaam? :D
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Hij had een vrouw en gezin en kiest nu de makkelijke weg, lekker onafhankelijk (de kinderen bij zijn ex) en met alle vrijheid om te doen en laten wat hij wil met meiden wiens leeftijd dichter bij die van zijn kids ligt dan bij die van hem.
|
Even serieus, projecting much? Je hebt geen idee wat zijn situatie is, waarom hij de keuzes maakt die hij maakt, waarom die relatie uit is gegaan, hoe het met zijn kinderen zit...
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 34468489)
Begin er niet aan, wat heb je te winnen. Er zijn zat jongens van je eigen leeftijd die leuk zijn en een stuk minder verleden met zich meedragen. O, en die misschien ook gewoon open staan voor een fatsoenlijke relatie (want ik krijg sterk de indruk dat dat is wat je eigenlijk wil) - en een stabiele relatie gaat deze man jou niet bieden :o
|
Van wat ik zo gelezen heb is jouw relationele situatie ook niet ideaal, kun jij dan ook niet beter een relatie nemen met iemand die dichtbij jou woont en waarvan je weet dat hij dezelfde dingen wilt als jij?
Liefde is niet rationeel. Ja, het is niet noodzakelijk altijd handig om zo'n soort relatie aan te gaan en er zijn zat redenen om er in ieder geval eens goed over na te denken. Maar het kan alsnog en ik vind dat er een heleboel aangenomen wordt over hem / haar / hun zonder dat mensen weten hoe het eigenlijk precies zit.