![]() |
niet kunnen klaarkomen (meisje)
.
|
Meer oefenen, wat ik zo hoor is full attack! Jah dat werkt niet. Opbouwen, opbouwen en praten
|
ik zou der misschien met een jongen laten afspreken en dat ze daar dan mee probeert klaar te komen
|
Het is moeilijk om zo vanaf de zijlijn te zeggen wat ze kan doen. Er kan te veel aan de hand zijn. Misschien heeft ze een fetisj. Misschien is ze aseksueel. Misschien heeft ze PTSD, dan heb je vaak disconnect met je lichaam. Misschien is ze wel een transman. Misschien kan ze het alleen met een vibrator, of alleen in een relatie. Misschien heeft ze gewoon nog niet de juiste hoek gevonden.
In ieder geval is klaarkomen niet alleen lichamelijk, maar ook psychologisch. En de meeste meisjes komen niet klaar van penetratie. Dus dat kun je haar wel alvast vertellen. |
Ze zou een womanizer kunnen proberen heb gehoord dat veel vrouwen die niet kunnen komen het wel lukt met een womanizer
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Heeft ze al eens orale seks geprobeerd?
|
Ze zou twee dingen tegerlijkertijd kunnen doen ( volgensmij heet dat dubbele penetratie ofzo) suc6
|
Citaat:
|
Bovendien heeft ze al heel veel penetratie geprobeerd, en vond ze dat niet boeiend.
Er is meer tussen hemel en aarde dan dingen in je stoppen. |
Laat haar iemand beffen (bv jou) terwijl jij haar g-spot stimuleert. Hou je handen/vingers dan als een hoofdletter g. Zo dus: G. Is best geil en intiem! Succes!
Liefs Anke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liefs, G.S. The Queen |
Citaat:
|
je kan een ook vibrator gebruiken (zijn al te koop vanaf 5 euro) misschien dat je dan klaarkomt
|
Citaat:
|
"clitorius", voor iemand die veel op sense.info zit kan je bar slecht spellen. Ik hoop niet dat je ook al onschuldige kinderen hier aan het PMen bent met je fucking bullshit.
|
Citaat:
2. Waarom denk je dat ik vaak op sense.info zit? Liefs Anke |
Waarom denk je?
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clitorius vs https://nl.wikipedia.org/wiki/Clitoris |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oliebollensaus even een vraagje. Heb je al wat gedaan met de reacties hieronder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer het eens met de douchekop
|