![]() |
Als je een account volledig verwijdert van een Mac en later ook bedenkt om je appleID
wachtwoord te veranderen, is er dan nog een mogelijkheid dat je foto's ergens heen gesynchroniseerd worden zonder dat je dat weet?
Oftewel, is een account volledig verwijderen voldoende? Zodat de gene bij wie die Mac staat niks kan zien? |
Op de een of andere manier staat dat verwijdert niet mooi. HOLY SHIT ik spreek en schrijf te veel Engels, klopt het wel? :eek:
|
Citaat:
|
Moet het niet met een D?
|
Als je een account loopt....
nee is wel met een t :o |
Dan ligt het aan mij want ik vind het ook lelijk!
|
Citaat:
|
Ik vermoed ook dat het wijzigen van je wachtwoord je overal automatisch uitlogt, zeker weten doe ik dat alleen niet.
|
Oke, thanks. Ik heb namelijk ook twee telefoons en heb toentertijd per ongeluk bij de ene ingelogd met mijn bestaande apple id. Het zijn twee verschillende nummers en nu zag ik dat de fotos nog steeds op de telefoon binnenkomen waar ik ooit ben ingelogd. ookal heb ik voor die telefoon nu een andere apple ID... Toen ik meldingen kreeg dat er meerdere pogingen werden gedaan om in mijn facebook te komen heb ik alsnog al mijn wachtwoorden veranderd, dus ook die van mijn apple ID
|
Ik kan natuurlijk proberen om nog een keer mijn apple ID te veranderen en te checken of de foto's nog steeds op die telefoon binnenkomen.
En anders kan mijn ex ook prima meegenieten van de tien jaar jongere en veel knappere kerels dan hij die op me zitten te hitten, op zich ook prima, maar goed |
Ik zou uit paranoïdale overwegingen ook nog even m'n activiteit in gaten houden: https://support.apple.com/en-us/HT204145
|
Thanks, want ik heb ooit wel de melding gekregen "deze telefoon is gekoppeld aan [pc ex]" terwijl ik dus al mijn account had verwijderd en mijn WW had veranderd
|
Hoewel hij de dikste mongool was met PC's
|
stuur hem gewoon een foto van jezelf met andersmans pik in je mond
|
Bijvoorbeeld de pik van gansmeeuwaal, bijvoorbeeld.
|
;x wilde net zeggen...
gansmeeuwaal zal ik die van jou doen, of toch die van kever, of die van wasbeermeneer? Of de groepsfoto? |
Citaat:
mijn pik is een beetje moe de laatste tijd, doe maar die van kever of wasbeermeneer dan :herp: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Terecht ook wel. Je moet de buks toch schoon houden.
|
Ik voel een diepe liefde voor alle leden van de dierenposse
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar opzich zou een échte FWB met wie ik gewoon series kon kijken en bank kon hangen ook wel chill zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |