![]() |
Hebben jullie een vlag?
En hang je die dan ook buiten met Koningsdag, Dodenherdenking en Bevrijdingsdag?
|
Ik heb een vlag maar geen vlaggenstok en houder, maar eens regelen dat ik die volgend jaar wel heb
|
Ja, tuurlijk
|
Ik heb een vlaggenstok en vlag, maar als ik de vlag wil ophangen moet ik hem eerst uit de schuur pakken en een trap op sjouwen en dan weet ik eerlijk gezegd niet eens of hij op de woonkamer-verdieping of op de slaapkamer verdieping naar buiten moet. Ik denk boven, want op de woonkamerverdieping hangen de vlaggen van de winkelier beneden al, maar boven kan dat raam niet open :o
Dus uhm, ik heb een vlag maar hij hangt niet buiten. |
Ik hang m'n vlag dagelijks buiten.
|
Ik heb ze wel maar ik kreeg klachten over dat een rode vlag met swastika niet gepast zou zijn ofzo.
|
Maar euh, ik heb geen oranje wimpel meer, en ik ben met veel andere vlagdagen pas na zonsondergang thuis en dat mag niet, dus dan hang ik hem niet uit.
|
Citaat:
|
Nee, en nee.
|
Nee, maar als mijn zoon volgend jaar zijn examen haalt komt er wel een vlag! Maar ik denk niet dat ik die op de door Daantje genoemde dagen ga ophangen dan.
|
Uiteraard niet, ons soort mensen heeft geen vlag.
|
Wij hebben een vlag, maar die ligt ergens op een onbereikbare plek in de garage.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |