![]() |
Naakt in de tuin.
Ik heb een probleem. Ik lag vanmiddag naakt in de tuin onze tuin is omringd door 3 meter hoge schuttingen maar aan een kant is er een heg van anderhalfe meter hoog. Maar ik dacht dat mijn buurman niet thuis was omdat zijn auto er niet stond en de rolluiken dicht zaten. Maar hij was wel thuis. hij zag mij liggen. Ik Zag Door de heg heen dan hij een stijve had weet niet hoelang hij er al stond. Hij is best wel knap en hij is homo maar om nou seks met je buurman tehebben. Hij zij ook nog tegen mij voor dat hij weging ( hé jonge leker pikie 😉 ) mij ouders weten niets. Ik lig alleen naakt in de tuin als er niemand thuis is.
Maar het probleem is nu dat ik al een tijdje verliefd op hem ben. En nu wil weten of hij ook op mij is of seks wild. Want zijn stijve Door de heg zag er uit als 18 cm. Hij is 20 of 21 en ik ben een jonge van 15 |
Jij bent 15. Als je buurman seks met je heeft is hij strafbaar bezig.
|
Dat weet ik en hij waarschijnlijk ook.
|
Je komt er alleen achter door contact met hem te zoeken.
|
Citaat:
|
Beste Danny99,
Lastige situatie zeg. Wat er al wordt hij is dan strafbaar bezig maar jij (geloof ik) ook. Als ik jou was zou ik eerst met je buurman praten. Je kan morgen (waarschijnlijk als ik dit post vandaag het is namelijk 23:50.) aanbellen bij je buurman en zeggen: "Gisteren lag ik in de tuin en ik dacht dat u een foto van mij maakte." Waarop hij waarschijnlijk zegt (want dat heeft hij niet gedaan hij stond 'waarschijnlijk' zichzelf af te trekken.): "Nee Danny, dat heb ik niet gedaan." (Je speelt op safe. Dat houdt in dat je niet zegt dat je hem naakt zag je confronteert hem er ook niet mee dat hij naar jou keek maar je zorgt wel dat je erachter komt of hij je leuk vindt.) Dit is het moment waarom je antwoordt (op een grappige toon.)met: "Oh oké ik dacht dat u naar mij keek gister middag. Ik snap het wel ik ben ook wel knap hè?" (Hij had een stijve misschien was hij opgewonden door jou.) Als hij ja zegt (wat hij kan doen om je niet te kwetsen maar misschien ook omdat hij het misschien meent.) Kan je vragen of je even met hem mag praten en leg je de situatie uit. Zegt hij nee (wat ik me niet voorstel want hij wil denk ik jou niet kwetsen) Dan is er niks aan de hand je hebt bevestiging dan en je kan je verliefdheid van je afzetten want hij vindt jou niet leuk/niet leuk genoeg. PAS OP: als hij ja zegt en hij wil uiteindelijk seks vergeet niet jullie zijn (denk ik) dan allebei strafbaar. Als jij het toelaat dan... Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Liefs Anke Edit: vertel dit sowieso aan je ouders voordat of nadat je bij je buurman bent geweest het liefst er voor. |
Sure
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liefs, G.S. The Queen |
Wat is jouw advies dan The Queen....
|
Citaat:
|
Mijn ouders inlichten, mezelf in de spiegel kijken en uitzoeken of ik nou een grotere troll of een kleinere troll ben dan jullie twee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach doe ff normaal
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |