![]() |
Goede gratis app om te gaan hardlopen.
Om gewoon ff erin te komen. Ik ga straks wel als een mofo trainen, dus dan komt dat ook, maar ik wil een beetje voortrainen eh, om ff indruk te maken tok.
Of is gewoon een schema zoeken beter? En dat volgen? Ik ben aardig getraind en het is meer voor meer uithoudingsvermogen hebben. In een groepje vind ik kut want ik ben daar te aso voor en ik scheld veel en denk ook veel na tijdens het rennen. En ik ren best wel hard ook en wil niet wachten of inhouden, dat heb ik een tijdje gedaan en dat vond ik maar kut. Dus help, beetje lukraak rondjes lopen weet ik niet of ik dat nog kan met mijn 30+. |
Er is volgens mij een topic op DK dat hierover gaat! Ik zoek even.
|
Ik ren met Start To Run, dan heb je audio waarin je muziek luistert en aanwijzingen krijgt die je helpen om het lopen en wandelen af te wisselen, zodat je niet in één keer te hard van stapel loopt met het trainen. Dat zijn ongeveer 30 lessen, maar als je les 1 te makkelijk vind kan je ook bij les 10 beginnen. Heb je die serie uit, dan is er ook nog een vervolg-serie om op te bouwen naar 10km met intervaltraining.
|
Een reeks zelfs! Wel ietwat gedateerd :herp: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875948
|
Citaat:
Ik had daar al gekeken, maar daar stond een bedrag bij.. |
Citaat:
|
Oh hihi 30 days shred... ik ben al strak!
|
Citaat:
|
Zal er ff over denken. Ik heb mijn hardloopschoenen alweer bijna aan. Beetje recalcitrant nu.
|
Als je al aardig getraind bent dan heb je al die toelie niet nodig, gewoon een route/afstand kiezen, runkeeper aan en gaan met die banaan, en gewoon kijken of je qua conditie en tempo bepaalde pace kan aanhouden, of oefen op wat negative splits in de 2de helft. En als je nog moet opbouwen gewoon gaan joggen en als 't prima aanvoelt gewoon iets versnellen. Vooral regelmaat in het begin, je kan beter 2 a 3x per week 'n rondje van 3km te doen ipv 1x per week proberen er direct een snelle 5 uit te gooien. Dat lukt sowieso wel als je weer eenmaal 'n beetje het rennen gewend bent.
|
Yes, ik ga dat denk ik gewoon doen. Ik ben best sterk en heb een hardlooplijf, maar moet wel uitkijken voor blessures in rug en knieën. Meeste zal wel rustig en chill zijn, want ik train straks zowat om de dag. :ghe: Waarvan 1 hele zware.
Ben benieuwd hoe ik dat ga volhouden. :cool: |
Ik ren met zombies run.
Heerlijke afleiding (y) |
Wil er iemand een keer samen hardlopen woon on de buurt van hypholytushoef
|
Hoi Blikjecola. Dat is snel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo ff gelopen eh, zonder die apps, gewoon gegaan. Ging verdacht goed, nog even lekker allemaal verhalen verteld an mijn imaginaire publiek en heel hard Kristaco geroepen over de Bosbaan. (y)
|
Haha nou ik heb je niet gehoord vanuit Den Haag ;)
|
Mijn stem is ook niet zo hard. :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |