![]() |
Wiet roken met of zonder tabak
Is het beter om de wiet met of zonder tabak te roken?
Met tabak is goedkoper. Zonder tabak heb je geen nicotine, dus je raakt er niet verslaafd aan. Wat denken jullie hierover? 🤔 |
Met tabak is goedkoper :confused: Hoe zie je dat voor je dan? Als je een beetje handig investeert heb je bijvoorbeeld een waterpijp er op langere termijn wel uit. Het gaat toch om het effect? Tabak != THC, dus wat is dan anders je doel?
Daarnaast is het idee dat je zonder nicotine niet verslaafd raakt maar deels waar; weliswaar niet aan nicotine maar softdrugs an sich kan ook verslavend zijn in bepaalde gevallen. Voor mij zijn 'verslaving' en 'kostprijs' geen factoren om mee te nemen in wat voor beschouwing dan ook; ik rook reeds en daarnaast speelt geld niet een (beperkende) rol. |
Voor mij wel ben arme student en wil elke dag wel stoned zijn.
Draai nu gewoon jointje met wat wiet en tabak omdat pure wiet te duur is. Waterpijp ofzo is gwn gay |
Als je elke dag stoned wil zijn, heb je een probleem en dien je hulp te zoeken, gap.
|
Citaat:
Ik ben nu serieus elke dag stoned. In de avond met vrienden maar ben denk ik nog niet echt verslaafd. Het is gewoon heerlijk. |
Citaat:
|
Het is wat je verkiest, ik persoonlijk gebruikt tabak omdat het aangenaam is om buiten te blowen als het goed weer is. Ik denk ook dat je iets langer toekomt met je goodies als je tabak gebruikt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |