![]() |
Project "Kijk alle series op de server"
Nog 1557 afleveringen Daily Show te gaan :ghe: :D Geen straf though dit, alhoewel de kwaliteit van de afleveringen uit 1999 te wensen overlaat.
|
Je seizoen 5 van Rupauls dragrace mist aflevering 12 en 14 :bob:
|
ik weet t. Die zaten niet in de torrent.
|
Ruim 35.000 afleveringen :herp:
|
Ik heb Kabouter Wesley ook bijna af.
|
En hoarders ook.
|
En ik markeer afleveringen die ik op TV heb gezien ook als gezien.
|
Ok
|
Citaat:
|
Ik ga even zoeken voor je.
|
Ik heb beide afleveringen gevonden maar ik weet niet of S05E12 seeders heeft. E14 staat er over een paar minuten wel.
|
Oh die gaat ook niet echt hard :D
https://i.imgur.com/boU0xD1.png |
:D <4
Is er overigens wel genoeg leven om alle series te kijken? Like, het aanbod is echt eindeloos. |
Yes. Het lijkt allemaal een oneindige berg maar het valt best mee allemaal. Het gaat echt wel lang duren hoor maar 409 series waarvan denk ik de helft één seizoen heeft ofzo, dat scheelt al echt heel veel. Geen reclame helpt ook.
|
Ik kom er bij Netflix al niet doorheen.
|
En dan interesseert me daar nog maar een beperkt deel van het aanbod.
|
Wat wil je nou precies bereiken met die opmerking?
|
Aangeven dat ik al niet door het handvol relevante series daar heenkom, waarmee ik dus wil aangeven dat me het kijken van alle mogelijke series nogal een opgave vind.
|
En wat is de relevantie ten opzichte van mijn server, waar je geen toegangsrechten toe hebt, van die opmerking precies en wat wil je daarmee tentoonstellen?
Je hebt namelijk niet het flauwste idee wat er allemaal op aanwezig is, hoeveel van de meuk die er staat al gekeken is en wat de achterliggende gedachte is. Dus leg eens uit. |
Dragrace S05E12 is ook binnengekomen en toegevoegd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |