![]() |
Bestaat Bodycount nog?
fuck wat een geniaale band is dat zeg , bestaan ze eigenlijk nog ?
|
volgens mij niet. solo gegaan Ice t, en rest weet ik eigenlijk niet, ga ik eens checken
Ik heb 1 cd, born dead, en die is idd wel vrij goed... |
Volgens mij bestaan ze nog.
Mijn broer is DIE HARD fan van ze, en ik vind ze ook wel goed. ICe-T is idd wel solo, en op hun site staat dat ze 'niet op tour zijn'. Ik denk niet dat ze volledig gestopt zijn. Ik hoop van niet. 'Body count' is wel hun beste cd vind ik. |
BC BC BC! Evil Dick!
Heh, jeugdsentiment. |
die gitarist is geniaal man damn .. ik heb alleen de cd BODYCOUNT maar ik heb de large gebeld voor BORN DEAD en VIOLENT DEMISE : THE LAST DAYS hoop dat het net zo vet is als de eerste cd van me
|
Citaat:
Violent demise is dan weer meer de kanten op van 'Body count'. Op body count staat zo'n nummer met een gitaarsolo en daarna een drumsolo. Da's echt een supersong. Body count rules, een beetje jeugdsentiment maar ik luister er nog af en toe naar en het blijft geweldig. eigenlijk de enige band die harde muziek maakt en die ik leuk vind. Anders luister ik altijd naar softe muziek. |
Citaat:
de cd "bodycount" heeft geniaale stuken er in zoals : the winner loses/ c-note/voodoo |
Er hangt zelfs een poster van ICE-T in m'n kamer. Ik aanbid die gasten gewoon!
Ik ben verrast dat zoveel mensen deze band kennen. M'n broer heeft ze zelfs eens live gezien en vind het z'n beste live-ervaring ooit. |
Citaat:
maar ik vind de zang niet al te vet ..had wel iets sneller gemogen ..maar goed het zijn wel top muzikanten damn..toen ik die cd zag en het boekje checkte d8 ik dit zal weer zo,n rap bandje zijn die metal proberen te maken maar ze Zijn geniaal goed |
voor zover ik weet bestaan ze al een tijd niet meer
|
Het was een soort "tussendoorbandje", voor Ice T. Dat las ik ergens, maar ze zijn idd vreselijk goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |