Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Is het erg? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1944660)

Chomars 06-06-2018 14:24

Is het erg?

/

Megatron 06-06-2018 14:30

Ja, dat levert bij kleine hoeveelheden al fikse schade op, op langere termijn (dus niet meteen). Je hoeft niet meteen naar de huisarts, gelukkig kan je bij het Kruidvat of zo hier iets voor halen; de SAP. Dat is een morning after-pil, maar dan voor sperma.

Mark-Vans 06-06-2018 15:03

Nee hoor, slik.je zwemmertjes maar lekker door.

Aardbeimeisje 06-06-2018 15:10

Citaat:

Chomars schreef: (Bericht 34483155)
Is het erg als ik mijn eigen sperma in mijn mond krijg?

Haha, ja doorlilken is gezond, bevat veel mineralen en de zwemmers zijn volgens mij eiwitten...
Waarom denk je sperma in je mond te kunnen krijgen?
Je kunt het toch richten, als je voelt dat je gaat spuiten?

Aardbeimeisje 06-06-2018 16:10

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34483203)
Haha, ja doorlilken is gezond, bevat veel mineralen en de zwemmers zijn volgens mij eiwitten...
Waarom denk je sperma in je mond te kunnen krijgen?
Je kunt het toch richten, als je voelt dat je gaat spuiten?

Ooit wel eens gehoord/gelezen dat jongens (en natuurlijk ook mannen) door veel te masturberen en te daar bij veel te ejucaleren, ze daarmee ook veel mineralen verliezen, waardoor zekere tekorten kunnen ontstaan waardoor je jezelf niet echt fit meer voelt...... gezond dus om een soort kringloop te maken, door het te consumeren.... haha

Mark-Vans 06-06-2018 16:47

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34483266)
Ooit wel eens gehoord/gelezen dat jongens (en natuurlijk ook mannen) door veel te masturberen en te daar bij veel te ejucaleren, ze daarmee ook veel mineralen verliezen, waardoor zekere tekorten kunnen ontstaan waardoor je jezelf niet echt fit meer voelt...... gezond dus om een soort kringloop te maken, door het te consumeren.... haha

En je wordt er blind van, krijgt er haren van op je handpalm én een slechte rug. Allemaal verzinsels, net zoals jij ze noemt, die ooit door kerk en opvoeders in het leven zijn geroepen om jongens van het masturberen te weerhouden.
En als je door masturberen mineralen zou verliezen, die sowieso niet in sperma zitten, hoe verklaar je dan de zogenaamde natte droom?

Aardbeimeisje 06-06-2018 18:18

Citaat:

Mark-Vans schreef: (Bericht 34483287)
En je wordt er blind van, krijgt er haren van op je handpalm én een slechte rug. Allemaal verzinsels, net zoals jij ze noemt, die ooit door kerk en opvoeders in het leven zijn geroepen om jongens van het masturberen te weerhouden.
En als je door masturberen mineralen zou verliezen, die sowieso niet in sperma zitten, hoe verklaar je dan de zogenaamde natte droom?

Natte dromen krijg je volgens mij niet iedere dag, maar alleen als, zegmaar de druk in je ballen te hoog word... volgens mij, hihi, meisje dus..... die er geen ervaring er in heeft, maar toch...., hihi, ongeveer eens in de week (denk ik) en niet tweemaal op een dag.. dat is nogal een verschil, dacht ik... haha en dat laatste weet ik zeker!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.