![]() |
Klein en alleen...
Ik voel me zo klein
en zo alleen toch weet ik dat ik groter ben en ik ben niet alleen Ík voel me zo klein en zo alleen toch weet ik dat ik groter ben dan jij maar ach, wat maakt het uit Jij bent zo geweldig jij bent zoveel beter dan iedereen wel goed je best doen op school hoor want stel je voor dat je zo eindigt als Marchje... Stel je voor dat je ook gaat zeggen wat je denkt Stel je voor dat je problemen krijgt en het niet meer aan kan... Maar ik pik het niet langer ik hou me niet meer in misschien lig je morgen in het ziekenhuis en krijg ik een keer mijn zin Je maakt me zo klein je maakt me zo ongelukkig je maakt me zo alleen IK HAAT JE!!!!!!!!! ***************************** ff ter plekke geschreven omdat ik hier nu alweer zit te janken omdat mijn zusje weer zo goed is en zoveel beter end at van school, dat zeggen ze ook nog gewoon tegen mij, anneminke doet wel goed haar best op school en tegen haar: 'je moet niet zo eindigen als Marchje' Neej, stel je voor... IK HAAAT ZE!!! |
Citaat:
ik weet niet of ik nu onthutst, kwaad of verdrietig moet zijn http://forum.scholieren.com/mad.gif dit slaat echt helemaal nergens op! kut voor je http://forum.scholieren.com/frown.gif sowwy, weet het niet meer veel sterkte iig xxx |
Dankje... Ik word er echt strontziek van nu... Ga misschien uit huis, ergens anders naartoe, maar wil ook niet uit het dorp... Ik heb al mijn vrienden daarzo en ik kan er niet zonder...
Kus, Marchje |
Marchje, kleine tip: ga het huis uit. Al is het maar voor een tijdje tot je ouders tot bezinning komen. Je kan hier altijd terecht, dat weet je. De deur is open, je hoeft maar te gillen, dan kom ik je zelfs halen, maar dit gaat niet langer zo. En dat je je dorp niet uit wil is begrijpelijk, maar misschien wel het beste voor een tijdje. Lijkt mij het beste als je zo snel mogelijk ff dat huis uit gaat. Maar 't is jou keus, en wat je ook doet, ik respecteer het en sta achter je. Al is het alleen maar omdat ik van je hou. Oke?
xxx Angel. |
Citaat:
Kus, Marchje |
Waarom wil je niet ff weg. Ik had het gedaan. Al was het niet lang. Gewoon ff voor jezelf, beetje tot bezinning komen en dan een besluit nemen.
|
hm ik herken dit onwijs alleen niet met een zussie want die heb ik nie...
|
Citaat:
|
Citaat:
Kus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |