![]() |
Wat nu?
Bij een wedstrijd zei een vriendin tegen mij doe je bikini iets naar beneden en hij (24) zei omhoog mag ook, ik(14) zwem bij m in de baan en langzaam kunnen we t steeds beter met elkaar vinden. Zou die dat hebben gezegd voor de lol (dus tegen meer)of omdat ie echt MIJN tiete wou zien? Wat denken jullie?
|
Wat? Lees je bericht eens na, raakt kant noch wal. HAHAHA EEN SPREEKWOORD GEBASEERD OP WATER/ZWEMMEN.
|
Okee wacht, even concreet want ik vind je verhaal wat vaag. Begrijp ik het zo goed?: je vriendin vroeg je om je bikini iets naar beneden te doen. Een andere vriend zei dat je je bikini best wat omhoog mocht doen. Was dit zodat je meer bloot te zien was?
Wat vind je hier zelf van? En heb je dit echt gedaan? Overigens is het niet normaal om als 24-jarige aan een minderjarig meisje van 14 te vragen naar haar tieten. |
Sowieso wie zwemt een wedstrijd in bikini. ECHT NIEMAND.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou meid, ik weet het ook allemaal niet.
|
Beetje erg jong voor hem ja. Hij zal het vast leuk vinden. Maar gewoon niet op ingaan
|
Citaat:
|
Ik denk dat hij een seksueel grapje maakte, en door jullie leeftijden vind ik 'm een creep.
Maar je hoeft er verder niks mee, je kan 't gewoon negeren. Als hij het vaker doet kun je het bespreken met je ouders of je trainer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |