![]() |
Pil en zwanger??
hoi allemaal. ik slik nu 3 maanden de pil en heb in die tijd wel vaker onveilige seks gehad met mn vriend. hij is nooit in mij gekomen. nu las ik gister op internet dat minocycline de pil een stuk minder betrouwbaar maakt, ik slik dit medicijn al een halfjaar in 50mg. nu ik dat heb gelezen ben ik heel bang dat het toch fout is gegaan ergens, ik heb een vreselijk onrustig onderbuik gevoel. is er kans dat ik zwanger ben of totaal niet? ik durf ook geen test te kopen
Liefs, meisje van 17 |
Heeft de apotheek niets gezegd hierover toen je aan de pil begon? Heb je de pil en de minocycline bij dezelfde apotheek gehaald?
|
Staat er iets over minocycline op de bijsluiter?
|
Vroeger dachten we inderdaad dat antibiotica de werking van de pil verminderden. Inmiddels weten we dat dat voor de meeste antibiotica niet geldt, zo ook voor minocycline. Het is ook de taak van de apotheek om je erop te wijzen als de pil minder goed werkt door andere medicijnen. Dus als je twijfelt kun je altijd even aan te apotheek vragen of minocycline en de pil inderdaad gewoon samengaan.
Kijk, hier staat het zwart op wit (dit is een website van een apotheek keten) https://www.leef.nl/kennisbank/de-we...en-antibiotica |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus er is eigenlijk geen kans dat ik zwanger ben? heb zo’n onrustig gevoel in mn onderbuik..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier is een website (https://myrealpersonality.com/nl/tes...SAAEgLOYfD_BwE) die je misschien kan helpen. Ze geven je daarna nog wel als advies om een echte test te doen maar dit neemt misschien een beetje onrust weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom durf je geen test te kopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet alle hulp is daadwerkelijk behulpzaam in dit geval (zoals die website). Daar gaf ik kritiek op en daar mag je wat mee doen, of het negeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je niet naar een andere kruidvat of winkel? Etos is ook van de kruidvat onder een andere naam. Misschien hebben ze het daar ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koop Gwn zón fucking test
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is een goed idee, ik weet dit soort dingen beter dan leraren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat staat er toch? Zijn foto staat er bij en alles.
|
Citaat:
Citaat:
Als je moeder weet dat je seksueel actief bent (ik gok van wel, als ze de pil voor je opgehaald heeft) kan je je zorgen misschien richting haar uitspreken en kan zij bij het boodschappen doen even zo'n test voor je mee-nemen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |