![]() |
Aftrekken tijdens het fietsen !
Ik moet straks 1 uur naar huis fietsen en dan moet ik een stuk door een bos maar nu wil ik aftrekken want ik ben de heelen dag al bloed geil. Ik wil wet tijdens het fietsen aftrekken iemand tips ?
|
Weet nie hoe je fietst maar die houding is kut
|
Lijkt me niet echt handig tijdens het fietsen maar misschien is je pik uit je broek halen een idee?
|
Ik heb dat een paar keer geprobeerd maar het is nooit gelukt om klaar te komen.
|
Aftrekken op de fiets is wat mij betreft echt niet oké. Naast dat het andere weggebruikers een ongemakkelijk gevoel geeft ben je ook met totaal niet gefocust op het fietsen zelf, wat gevaarlijke situaties kan opleveren.
|
Dat lukt toch nooit? Ik kan mezelf echt niet vingeren tijdens het fietsen. Kan er helemaal niet bij zelf + dat andere het kunnen zien én gevaarlijk is in het verkeer . Misschien is het een trouwens een idee voor de meiden onder ons om een dildo op her zadel te bevestigen en een rok aan zonder string en dan erop te gaan zitten. Lijkt mij wel lekker hihi
|
Misschien als je zonder handen kan fietsen dat het wel lukt
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja is lekker toch???😳 |
Citaat:
|
Beste idee ooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het bos/rustige plek kun je best doen, flikker niet van de fiets. |
Citaat:
Afgelopen week kwam ik iemand ophalen van het station, en zat er op een wat beschutte plek tussen de fietsenrekken een gast zich uitgebreid af te trekken. Ik vond het niet prettig daarmee geconfronteerd te worden, maar heb het verder laten gaan. Mocht iemand wel melding hebben gemaakt dan kan die gast daar behoor wat gedoe aan overhouden. Masturberen in het openbaar valt namelijk onder schennis van de eerbaarheid. Citaat:
En dan heb ik het nog niets eens over de gevolgen van een te hard rijdende auto of motor, die jou kunnen aanrijden met blijvende schade voor jou, of andere verkeersongevallen waar je veel makkelijker betrokken bij raakt omdat jij je aandacht niet bij het fietsen houdt. |
Citaat:
Andere weggebruikers waren er niet op dat verlaten jaagpad in de duisternis. |
Je kan je pik door je gulp doen en dan gewoon aftrekken, moet vast werken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind ik ook geen aanrader voor de jongens
|
heb ik één keer gedaan, ik kwam wel klaar maar voelde daarna echt raar dus wacht gwn tot je thuis bent
|
Ik vind het vrij lastig om te vingeren. Ik ga toch maar voor een dildo op mijn zadel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ts, als jij daar behoefte aanhebt moet je dat lekker doen!
Ik zit zeker met dit mooie weer en al die korte rokjes die ik daardoor zie op straat zelfs wel is rukkend achter het stuur van de auto... |
Citaat:
|
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet zou kunnen rukken achter het stuur? Kan nou niet zeggen dat ik een gevaar op de weg ben wanneer ik aan het fappe ben.. Let nog steeds goed op..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan koop je tich een aftrekhand
|
Toch wel fijn dat je op de weg let terwijl je naar een meissie met haar korte rokje kijkt en ondertussen aan het fappen bent (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor een iets ander voorbeeld; Een balpen werkt ook: https://nl.wikipedia.org/wiki/Balpenmoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |