![]() |
Ik leef verder in jouw ogen
Ik ben weg, mijn kind
ik ben weg maar kom terug Ook al is het moeilijk voor jullie allemaal het leven was mij goed gezind Dag lieverdje, je was mijn meid ik mis je zo maar het is beter We komen samen, nu nog niet maar wel over een tijd De laatste week was even naar maar hier is het zo mooi Ik kan nu eindelijk weer leven ook al leef ik daar De zon schijnt in mijn gezicht en muziek klinkt overal Ik weet dat jullie me zo missen maar doe je ogen dicht Waarheen ik ook zal gaan ik zal altijd blijven leven In jouw ogen zie ik mezelf En in je hart blijf ik bestaan ------------------ * * * You are my Star in Heaven * * * [Dit bericht is aangepast door Anneee (12-12-2001).] |
o deze is goed
annee je hebt jezelf overtroffen echt waar maar wat ik niet snap is <<<hij gaat niet over jezlef toch???? xxx sylvana |
Citaat:
En nee, hij gaat niet over mezelf, maar over mijn opa. Die is overleden namelijk en ik mis hem heel erg en ik denk dat hij ons ook wel mist... |
ik weet wel zeker dat hij jullie mist
geloof me hij zal trots op je zijn dus vecht voor jezelf xxx syl Citaat:
|
Mooi!; apart dat je het vanuit je opa beschrijft...maakt'em heel bijzonder!!
|
Citaat:
|
Niemand meer?
|
Het is een ontroerend gedicht. Mooi dat je het vanuit je opa beschrijft. Dat geeft het gedicht een meerwaarde.
Ik denk dat je opa erg ontroert zou zijn als hij dit gedicht zou lezen. Veel sterkte! Ik weet hoe het is...Ik heb een jaar geleden ook mn opa verloren. Ik was zn 1e kleinzoon dus had een bijzondere band. Zelf had ik destijds niet een gedicht geschreven, maar zag opeens dat bepaalde gedichten die ik geschreven had, meer uit een soort algemeen gevoel, opeens wel van toepassing werden op zijn overlijden. |
ik vind em echt mooi......
|
Dank je!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |