![]() |
Accepteren
Hoi,
De laatste tijd gaan mijn klas/ school genoten de puberteit in (net als ik). maar ik weet niet wat het is: ik ben opeens een homo door mijn kleding, ik ben te raar omdat ik soms dingen niet snap, ik mag niet met meer met meisjes afspreken bij hun in de buurt omdat ze niet met een lelijke jongen gezien willen worden. Ik heb PDD-NOS en was ooit depressief. ( ik heb door dit geen zelfmoord nijgingen hoor!!). Maar ik weet niet waarom ik niet word geaccepteerd om wie ik ben? Ik wil mezelf niet veranderen, en vrijwilligers werk in de kerk is blijkbaar ook niet te accepteren... Ik hoop wat tips van jullie te krijgen wat ik moet doen! Groetjes Sadman21 |
Wat vervelend dat je niet geaccepteerd wordt in de klas. Met wie jij bent of wat je doet (je op een bepaalde manier kleden, vrijwilligerswerk doen) is waarschijnlijk niks mis, maar pubers zijn helaas soms behoorlijk gemeen. Veel pubers zijn onzeker, en dat proberen ze te verbergen door nare dingen over anderen te zeggen. Hun houding heeft waarschijnlijk meer te maken met hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen dan met jou.
Kan je hier met iemand over praten, met je mentor op school, of een therapeut bijvoorbeeld? Die kan je misschien wat tips geven zodat je op een goede manier op dit gedrag kunt reageren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |