Azarius
Ik heb zojuist, via Azaruis, 5gr. Psilocybine Cubensis en 20gr. Morning Glory (Heavenly Blue) besteld. Ben benieuwd. Binnen twee dagen thuis en dan zal ik eerst de Morning Glory gebruiken om er aan te wennen en later in de week de Cubensis.
Het enige wat ik ooit geprobeerd heb, op aanraden van een smartshop, was een shiva/shiba pil. Een halve was genoeg om een high-effect te krijgen. Werkte dus niet. Daarna een week later anderhalf genomen en toen werd m'n maag zweverig, kreeg een lachkick en enorme trek. Op m'n fietsje naar de snackbar getuft en daar begonnen allerlei mensen tegen me te praten die normaliter nooit iets tegen me zeggen. Hallucinaties? Wanen? Geen idee.
Wiet heeft geen effect op mij. Tenminste, ik heb het nog nooit gerookt (chronische bronchitis en afkeer tegen rook). Wel wietthee gemaakt maar viel als een blok inslaap of merkte niks bij kleinere dosis. Ook gemengd met brownies (yummie) maar gaf ook geen resultaat.
Maar na deze kleine inleiding wou ik weten of mensen ervaringen hebben met Morning Glory (over cubensis genoeg gehoord) en of er ook mensen wel eens via Azarius online hebben besteld.
Uiteraard geen verleden met psychologisch problemen. Niet zwanger :p en heb een gemoedelijke omgeving (thuis) om het te ervaren.
|