![]() |
Hoe heb jij seks?
Hoe hebben jullie seks? Met of zonder voorspel, en op welke volgorde?
|
Je begint te knuffelen, dan kussen en daarna strelen. Zo gaan we een tijdje verder. Dan begint het voorspel (pijpen, beffen, aftrekken, vingeren) tot we beide genoeg zin hebben en dan gaan we voorzichtig omver naar de echte seks. Dit duurt meestal tot ik ben klaargekomen en dan nog wat naspel (vooral knuffelen, kussen en strelen)
|
Citaat:
|
Ik heb sex met m’n piemel🙃
|
Citaat:
|
Je noemt het ook geen mastruberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pasgetti!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij komt niet vak klaar= Niet je best er voor gedaan= het niks kunnen schelen/ niet voor over hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh kom zeg, dat zegt hij toch helemaal niet? Hij heeft eerlijk toe dat het niet altijd lukt, niet dat hij het niet probeert.
Plus wie zegt dat seks niet goed is als niet beide partners klaarkomen? Niet alles draait om klaarkomen. |
Citaat:
Natuurlijk heb je gelijk dat seksualiteit draait om meer dan alleen klaarkomen, maar dit klinkt vooral als een goede deal voor hem. Hij komt klaar en men stopt. Vrouwen komen lang niet altijd klaar door penetratie en op basis van de informatie die hij zelf geeft verbaasd het me niet zo dat hij de enige is die klaarkomt... |
De tering; al die waardeloze waardeoordeeltjes gebaseerd op kut. Misschien mankeert de dame in kwestie wel wat, misschien wéét de dame in kwestie dat prima en misschien zegt de dame in kwestie na ploeteren op een gegeven moment 'Laat maar zitten, kom knuffelen'. Maar goed, NUANCE HE. Altijd lastig.
|
Nouja ik ben zelf ook geen makkelijke op dat gebied. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf er ook lang niet altijd het geduld voor heb. Dus om het dan allemaal op een gebrek aan inzet van deze jongen te schuiven is niet aardig zonder dat we haar verhaal kennen (en z'n vriendin zit niet op het forum gok ik). Hij vertelt gewoon eerlijk hoe het gaat thuis, en dat is precies wat de TS vraagt.
|
Ik probeer wel mijn best te doen, want ik vind dat zij het ook verdiend om een orgasme te krijgen. Maar ze is nog jong en het lukt zeer moeilijk om haar echt te laten klaarkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Google 'orgasm gap', statistieken en verklaringen ervoor. Ik vind de kritiek totaal niet raar.
Of het ontopic is, is een tweede. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook hier het verzoek om weer ontopic te gaan. Als driktrok het graag met jullie wil hebben over zijn vaardigheden in bed mag hij een nieuw topic openen.
|
Citaat:
|
Een beetje gezonde scepsis over je eigen kunnen kan geen kwaad he jongen. Je gaat er toch met 2 uit moeten komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Googlen op 'orgasm gap' heeft daar ook nul invloed op, hoe populair of well-documented het ook is. |
We zijn beiden gelukkig met ons seksleven dus moet er niemand commentaar op geven
|
Citaat:
|
Citaat:
Tunahan is anders met Dicktrek eens hoor, beter lezen meisje |
Nou dan maar zo hoor, sjongejonge
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |