![]() |
Meiden: worden jullie heel nat van vingeren?
Hey,
Als jullie vingeren worden jullie dan heel nat? Hoe liggen/zitten/staan jullie het liefst? Dan kan ik het ook is proberen.:D |
Citaat:
Hoooi Lisa. Ik vinger mezelf meestal liggend in bed met mijn benen wijd. Ik wrijf over mijn clitje tussendoor. Ja, ik word zeker nat en helemaal bij bepaalde gedachtes. Ik vinger mezelf ook onder de douche of zet te douchekop voor mijn vagina zodat de stralen tegen mijn clitje komen. Dat voelt echt heftig en tril helemaal. En jij? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat klinkt heerlijk. Een heftig orgasme is nooit verkeerd natuurlijk. Ik vind het moeilijk om me stil te houden bij een orgasme, want krijg tintelingen door mijn hele lijf en schokjes (dat herken je waarschijnlijk wel). Automatisch ga je dan helemaal bewegen. |
Citaat:
|
Zouden er nog meer meiden willen reageren? Ik wil jullie manier graag uittesten.
|
Als ik mezelf vinger of ik heb seks met een man word ik kurkdroog nou goed. FFS :facepalm:
|
Dat ik dit ook serieus in een topic van een vieze oude gast post. :facepalm:
|
Citaat:
|
Rukken jij en Priscillaxxxxxxxxxxxxxxxxxx nu ook achter jullie PC's?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer joh. |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige gedrag komt niet over als gedrag van een "gewoon" meisje van jullie leeftijd. Dat kan aan jullie interesses liggen of aan ons beeld van meisjes van jullie leeftijd, maar het draagt in elk geval niet bij aan de geloofwaardigheid. Er zijn helaas genoeg mensen met verkeerde bedoelingen die zich voordoen als jong meisje om het vertrouwen van anderen te winnen. Terecht dus dat men daar alert op is! |
Citaat:
|
Zullen we weer ontopic gaan? Het gaat hier niet over de ware identiteit van forumers
|
Citaat:
|
Nee, dan had ik dat eerder wel gedaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |