![]() |
Borsten nichtje
Hallo allemaal ik ben op vakantie met mijn familie in Spanje en mijn nichten enzo en de laatste nachten zit ik met mn penis te spelen terwijl mn nicht af en toe kijkt en gisteren likte ik haar tenen daarna zij ze of ik haar borsten wou zien, ik dacht dat ze het als grap zij en ik zij ja toen toonde ze me haar dikke 80b cup tieten ik likte het en ze stak het in mn mond we vonden het heel lekker daarna ging ik zitten en kwam ik klaar wat vinden jullie hiervan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar borsten waren zo wit en haar tepelhof haha en haar tepels waren plat
|
Fantaseer lekker verder.
|
Hahaha het is weer duidelijk zomervakantie! :D
|
Ahahhaha geloof maar niet maar ik zweer op de bijbel dat het waar is
|
Citaat:
Ik geloof er ook niet zoveel van... |
Wtf is dat hier met familie seks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begrijp je verhaal niet helemaal goed, vraag je je nou af of je 100% ok bent, of misschien onderontwikkeld? Daarvoor kan je beter terecht op een ander subforum: https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11
|
Ik vind dit persoonlijk een erg raar verhaal maar het klinkt ook best wel geil. Alleen of je dit met je familie moet doen?
|
Citaat:
|
Hallo allemaal,
Ik heb een nicht die nu 15 is en ik ben 14 en 1/2 als we met de familie gaan zwemmen en zij gaat dus ook mee kijk ik naar haar borsten en word ik niet perse opgewonden maar zou ze wel graag bloot willen zien en ze aanraken. Is dit raar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verzonne toch ? Maar klinkt wel fucking geil !
|
Dude, je nichtje. Niet cool.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |