Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verkering vragen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1945944)

Joël538 24-07-2018 18:52

Verkering vragen

Hallow
Ik ken een meisje nu al een tijdje enz en ik denk echt dat ze me leuk vindt.
Ik vind haar ook erg leuk.
Morgen zie ik haar weer en ik wil haar dan graag vragen alleen ik durfde het heel vaak in het verleden bij andere meisjes nooit ivm weinig zelfvertrouwen, angst voor de reactie van haar enz enz.. ik ben bang dat dat morgen misschien weer het geval is. Iemand tips? Alvast bedankt😊

MeisjeLisa 24-07-2018 19:00

Citaat:

Joël538 schreef: (Bericht 34501029)
Hallow
Ik ken een meisje nu al een tijdje enz en ik denk echt dat ze me leuk vindt.
Ik vind haar ook erg leuk.
Morgen zie ik haar weer en ik wil haar dan graag vragen alleen ik durfde het heel vaak in het verleden bij andere meisjes nooit ivm weinig zelfvertrouwen, angst voor de reactie van haar enz enz.. ik ben bang dat dat morgen misschien weer het geval is. Iemand tips? Alvast bedankt😊

Zegt ze (hele aardige) dingen die ze niet tegen andere zegt of... Als ze met een groepje vrienden is (waar jij bij bent) geeft ze jou dan meer aandacht dan de rest? Als jij verdrietig bent troost ze je dan? Dit zijn wel dingen waardoor je erachter kan komen of ze je leuk vindt. Zo ja, is de kans groter dat je een ja krijgt dan dat dit niet zo is.

Positive mind 24-07-2018 19:16

Je kunt ook gewoon vragen of ze zin heeft om eens met z'n tweeën af te spreken. Als ze dat wil dan kun je evt. een beetje peilen of ze je leuk vindt en dan kun je haar direct wat beter leren kennen (y).

MeisjeLisa 24-07-2018 19:27

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34501044)
Je kunt ook gewoon vragen of ze zin heeft om eens met z'n tweeën af te spreken. Als ze dat wil dan kun je evt. een beetje peilen of ze je leuk vindt en dan kun je haar direct wat beter leren kennen (y).

Dat is ook een goede maar hij heeft weinig zelfvertrouwen...

Positive mind 24-07-2018 19:49

Citaat:

MeisjeLisa schreef: (Bericht 34501047)

Soms moet je je daar (hoe moeilijk ook) overheen zetten als je iets graag wilt, om te ervaren dat je het kan.

MeisjeLisa 24-07-2018 20:37

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34501053)
Soms moet je je daar (hoe moeilijk ook) overheen zetten als je iets graag wilt, om te ervaren dat je het kan.

Klopt wij sloten eigenlijk gewoon goed op elkaar aan!

Elin3 24-07-2018 22:03

Citaat:

MeisjeLisa schreef: (Bericht 34501047)

Samen afspreken en elkaar leren kennen is dan juist een goed idee! Dan wordt met elkaar omgaan ook veel minder eng.

Als je elkaar nog niet zo goed kent, en je verlegen bent maar wel ineens een relatie zou krijgen, weet je eigenlijk ook niet wat je met elkaar aan moet. Dat is niet fijn. Spreek eerst eens af, een aan elkaar. Hoe beter je elkaar leert kennen, hoe minder onzeker je je bij haar gaat voelen.

MeisjeLisa 24-07-2018 22:06

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34501134)
Samen afspreken en elkaar leren kennen is dan juist een goed idee! Dan wordt met elkaar omgaan ook veel minder eng.

Als je elkaar nog niet zo goed kent, en je verlegen bent maar wel ineens een relatie zou krijgen, weet je eigenlijk ook niet wat je met elkaar aan moet. Dat is niet fijn. Spreek eerst eens af, een aan elkaar. Hoe beter je elkaar leert kennen, hoe minder onzeker je je bij haar gaat voelen.

Daarom kan je eerst mijn vragen nagaan en als je daar meerendeel ja hebt kan je het advies van Positivemind opvolgen.

MeisjeLisa 24-07-2018 22:06

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34501134)

Het kan ook akward worden als je allebei verlegen wordt.😂

Joël538 24-07-2018 23:26

Thx iederen

MeisjeLisa 24-07-2018 23:34

Citaat:

Joël538 schreef: (Bericht 34501194)
Thx iederen

Hoop dat we je goed hebben geholpen. Succes!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.