![]() |
Mijn zus was gister naar 'The Sheers' geweest in Nijmegen en bij..
Mijn zus was gister naar 'The Sheers' (Brit(t?)Pop) geweest in Nijmegen (22 aug, Diognes). En nu staan 'The Sheers' ook op LowLands, dus zijn ze vrij bekend. Maar bij 't optreden waren dus 2 mensen en later een stuk of 10.
Dus, ooit bij een optreden geweest waar veel te weinig mensen waren? En hoe was dat? |
Ja wel eens en vond het wel gezellig maar wel sneu voor de mensen die speelden....XxX Dru
|
bij een optreden van de Travoltas, daar waren nog wel iets van 50-60 mensen, maar in een zaal waar 1000 mensen in passen staat t alsnog vrij leeg...
|
edit: topictitel aangepast.
|
ja, van het al niet te grote Patronaat was een ontzettend klein deel gevuld bij Antiseen. in totaal ongeveer 40-50 bezoekers.
|
beter dan te veel
|
Screaming mike
Dreadlock Pussy Saliva Earthtone 9 Misery Loves Co Kill II This Estate zijn de namen die me nu te binnenschietn |
Citaat:
*support your local scene* |
Bij het optreden van onze band laatst waren er 40 man in een zaal van 300. Maja het was verder heel gezellig
|
Het is opzich zielig voor de band, maar ze hebben liever minder mensen die helemaal uit hun dak gaan dan een zaal vol die er niks aan vindt.
|
Citaat:
is egt een superleuke band!!! ze zijn op zig niet egt heel bekend, hier in de regio haarlem wel maar daar komen ze ook vandaan... ze staan op lowlands omdat ze een essent award hebben gewonnen ofzow en dat komt denk ik omdat hun demo bij veel mensen in de muziekindustrie goed gevallen is, maar 'in t land' zijn ze nog niet egt bekend ofzow... maar iedereen moet ze wel gaan zien want ze zijn leuk :D |
Citaat:
|
Citaat:
wat moet ik met die laatste opmerking? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, een keer een optreden van DOA in de Baroeg. Ook een handjevol mensen... Het was wel heel leuk dat de band het publiek heel persoonlijk bij hun show ging betrekken (Dit in de zin van een hand geven, praatje maken ed), dat doen ze tegenover een mannetje of 150 toch wat minder snel denk ik...
|
ik vind het kut voor de band als niemand uit z,n dak gaat ...en dat geld zeker als de band vet is ...pas in den haag op de klein festifalletje met Naop ging niemand uit z,n naat omdat ze de band niet konden , maar toch die band rockte uit de pan gewoon . en na hun kwamen backfire en toen was het vette mosh en shit .... maar ik moet eerlijk toe geven dat naop strakker speelde ZONDE
|
Dat het bij de Sheer in Dio zo rustig was is niet gek: T is introductie in Nijmegen, dus andere mensen hebben sowieso geen zin om ergens naartoe te gaan als er allemaal studentjes staan. Verder zijn die studenten gebonden aan hun groep. En vooral: Er is de hele avond/nacht zoveel te doen in Nijmegen, en de afgelopen week te doen geweest (ook in de Dio) dat niemand zin heeft om om 9 uur al naar zo'n bandje te gaan kijken. En als ze echt goed zijn zouden er heus wel meer mensen gaan kijken.
|
Citaat:
|
mja waterpop, biffy clyro, ongeveer 5 mensen die het kenden, niet echt leuk, maar ik had t wel naar mn zin hoor
|
bij amon amarth in het patronaat was het op het einde nogal rustig omdat ze een stuk langer doorspeelden...
ik vond het wel heerschend, we hadden tenminste alle ruimte voor een pit :D |
Met een stuk of 20 mensjes Dimension Seven kijken is ook best wel 'niet-druk'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met een mannetje of 30 Darkane gekeken vorig jaar... was een goed concert, maar bitter weinig volk dus. Gardenian zou ook nog meekomen maar die hadden g&%&vd afgezegd...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuk! en Still Niño in 'Het Podium' in Hoogeveen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
No offense, and otherwise please accept my humble apologies :p |
Citaat:
|
ik vind altijd dat er te weinig mensen zijn als wij optreden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
afgelopen jaar in t theater bij Thé Lau, zaal was voor 1/3e deel (170-180 mensen) gevuld, misschien bewust om meer sfeer te creëren, beviel mij iig wel goed. 10 is idd wel heel erg weinig
|
Favez stond in het voorprogramma van Chokebore in Rotterdam, waterfront.
Er waren iets van 5 mensen. Toch speelden ze echt geweldig. Later aan het eind waren er wel wat meer mensen, die toch meer voor chokebore kwamen denk ik. |
Bij Ragnarok in de Kade in Zaandam stonden ook een man of 10 uit hun dak te gaan, de rest van het publiek (toch al niet veel) was aan/ bij de bar gaan zitten ......
|
God Dethroned en Callnish Circle was ook niet al TE druk in Apeldoorn
maar wel lekker lomp publiek, mooiiii |
samiam in de effenaar vorig jaar, met against time in het voorprogramma, ik schat ongeveer 100 mensen terwijl dr toch heel wat meer in kunnen in de effenaar
|
Ik ben enkele jaren terug naar No Fun at All geweest in metropool te Hengelo, daar stonden welgeteld 15 man, vond ik wel erg weinig
|
Citaat:
|
ikm heb weleens ergens alleen gestaan, maar vraag me niet meer waarvoor dat was
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel slecht als ze in Den Haag hun grotere lokale bands nie kennen... |
mad caddies in de melkweg was ook tamelijk rustig vond ik :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |