![]() |
1ste keer
Hoi ik ben 13 en heb een vriendin. Ze vraagt vaak als "grapje" of ik sex met haar wil. Ik wil het wel maar ik weet niet of ze het wel wil... En waar.
|
Maak van dat grapje eens een serieus gesprek.
Zoenen jullie wel? Direct seks hebben kan best een grote stap zijn, er is nog een heleboel te ontdekken zonder direct seks te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt toch op het juiste moment vragen of ze het echt meende
|
Citaat:
Hoe weet je anders wat je ander fijn vindt, wel of geen behoefte aan heeft, etc. Maak het bespreekbaar, of spreek in elk geval je eigen verlangens uit. Je hoeft niet bam in haar gezicht te zeggen dat je seks wil, maar je kunt best aangeven dat je nieuwsgierig bent om eens wat meer te doen dan alleen zoenen. Is ze daar nog niet aan toe, dan moet je het helaas voorlopig daarmee doen (respecteer altijd haar mening en grenzen), maar dat verpest heus niet al je toekomstige kansen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou seks is ook nog best spannend op je 13e. Misschien vindt ze het wel interessant, maar ook wel een beetje eng. En als je het er dan niet over hebt hoef je ook geen nee te zeggen tegen iets waar je nog niet aan toe bent. Dus het zou best kunnen dat ze wel nieuwsgierig is naar seks, maar er nog niet helemaal aan toe is. Gelukkig zijn er nog andere leuke dingen te doen tussen zoenen en penis-in-vagina. Je kunt bijvoorbeeld elkaar overal strelen, en langzaam eens toewerken naar vingeren en aftrekken. Dus als seks eng is, kun je haar als jullie aan het zoenen zijn misschien eens vragen wat ze vindt van strelen.
|
Citaat:
|
Zal al jullie tips proberen te gebruiken...
|
Citaat:
|
Anders
Mijn vriendin en ik hebben het over seks binnen onze relatie gehad. Ze geeft aan wel seks te willen hebben.. Maar alleen anders dan dat ik wil.. heeft er iemand tips om er samen uit te komen
|
Wat is "anders"?
|
Ik heb het even in je andere topic geplakt, aangezien het nog hetzelfde probleem is.
Wat wil zij anders dan? |
Citaat:
|
Je moet echt wat specifieker zijn over die smaken. Wil ze een ander standje? Liever anaal? Wat is het probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat betekent dat hij je verhaal niet gelooft. Ik ook niet helemaal eerlijk gezegd.
Je hoeft absoluut niet akkoord te gaan met seks zonder condoom. Zeker als je geen soa en geen kind wilt. |
Citaat:
Waarom wil ze dat? |
[QUOTE=Pluis;34515018]Dat betekent dat hij je verhaal niet gelooft. Ik ook niet helemaal eerlijk gezegd.
Hey... da's uw mening... en die respecteer ik |
Citaat:
Anaal de mijne btw. Zou het niet weten. Ze zei dat ze dat fijner vindt.. |
Citaat:
Zou zij er wel voor open staan om seks met condoom te hebben? (Heeft ze überhaupt al eerder met iemand seks gehad, of denkt ze vooral dat het fijner is?) Gebruikt ze de pil of een ander voorbehoedsmiddel? Als zij de pil gebruikt (en die trouw inneemt), jullie beiden SOA vrij zijn en geen andere sekspartners hebben zou je wel seks kunnen hebben zonder condoom. |
Citaat:
|
Citaat:
Pil gebruikt ze niet.. daarom stelde ik anaal voor maar dat wou zei niet |
Citaat:
Misschien moeten jullie allebei eens een kijkje nemen op sense.info en eens wat meer lezen over seks en veilige seks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Anale seks is niet het eerste alternatief als zij geen condoom wil of als er geen condooms voorhanden zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, denk je nou ineens dat mijn ja een nee wordt en mijn niet een wel?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |