![]() |
Afgewezen of niet?
Hoi Allen,
Ik heb ongeveer vijf dagen geleden iemand die ik leuk vind van werk gevraagd of ze iets leuks wilde gaan doen maar daar kreeg ik als antwoord op dat ze niet opzoek was naar iets. Dat zit ik best wel mee, maar sinds ik dat heb gevraagd doet ze wel een stuk leuker op werk tegen me, ik snap er niks van.. Iemand enig idee waarom dat zou kunnen zijn? |
Ze is een beetje gevleid, maar doet gewoon aardig tegen je. Ze wil niks met je.
|
Hmm zal dat het zijn? Ik vind het namelijk heel lastig om het "vergeet haar" gebeuren aan te gaan, aangezien ik vaak met haar moet werken en continu als ik haar zie wordt het gevoel alleen maar sterker. Zou het toch niet ergens kunnen dat het later misschien toch wat wordt? Af en toe stiekem flirten op werk, knipoogje hier en daar :p
|
Je hebt het gevraagd, ze zei nee. Veel duidelijker wordt het niet.
|
zoiets herken ik wel. Ze doet leuker tegen je omdat ze je geen kut gevoel wilt geven denk ik.
Het is natuurlijk lastig om dr te vergeten als jullie elkaar op werk zien. Maar toch zeg ik het je: probeer je te focussen op andere dingen en zoek afleiding. Je kan natuurlijk nog gewoon aardig tegen dr zijn, Maar ga niet soort van afhankelijk doen, dat vinden meeste meiden juist iritant OF ze gaan er misbruik van maken en je aan het lijntje houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
In het onwaarschijnlijke geval dat ze je opeens leuk gaat vinden is het haar beurt om je uit te vragen. Dus je hoeft verder niks te doen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |