![]() |
Carn naamzoek
Ga je ook Mijn Strijd kopen van Adolf Hitler?
Ik wel in ieder geval, en ik ga hem ook lezen. Hoop dat het een beetje leesbaar is. |
Als je geld wilt besparen zou ik wachten tot het literaire gedrocht in de biep ligt en het daar eens inkijken. Heb het zelf niet gelezen maar het schijnt niet te hachelen te zijn.
|
wilt?
literaire gedrocht? biep? "het schijnt niet te hachelen te zijn"? |
ik heb hem gisteren binnengekregen, heb er pas een paar stukjes van bekeken. de nederlandse vertaling is prima leesbaar. ik had er iets meer aantekeningen bij verwacht (zoals in de nieuwe duitse versie), maar in de inleiding staat dat ze die heel bewust allemaal weggelaten hebben. ik had vooraf begrepen dat het een vertaling van de duitse geannoteerde editie was, maar dat is het dus eigenlijk niet. het is gewoon een integrale vertaling met een paar blaadjes toelichting per hoofdstuk. ook wel een mooi gebonden boek, niet zoals sommige biografieën waar dan met hele grote kapitalen HITLER!!! op staat :o :D
|
(y)
Oké, goed goed! Heb jij de Duitse versie ook? |
|
hppa ik ben verliefd op jou
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nah, denk het niet. Misschien later ooit maar staat nu niet heel hoog op de leeslijst.
|
Citaat:
Maar ik vermoed ook dat hij gelijk heeft, ben er gisteren in begonnen. :o |
Citaat:
|
ja nee die ook niet
één editie van mein kampf is genoeg voor iedereen :o |
ja true
|
Citaat:
Vond ik heel goed. (y) |
Willen jullie een biertje met me drinken?
|
Dan niet
|
Voor maar een voorwaarde...
|
Goed kastwoord gebruiken aub
|
Dan maar geen biertje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus graai de hele koelkast leeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar horen zeggen schijnt Mein Kampf best interessant te zijn op marketing gebied; om te lezen hoe Adolf zijn idiote ideeën verkocht aan het grote publiek in een tijd waar internet nog geen rol speelde. Verder ben ik benieuwd wat het boek nog meer bied. Heb ook al een paar keer gehoord dat het best saai lezen is of in termen van bloodyb, niet te hachelen. Ik vraag me af hoe het werkelijk is en hoeveel het verschilt van Mijn Strijd.
Zelf ben ik er nog niet aan toe gekomen om het boek te lezen, maar ben ik zeker nog van plan! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |