![]() |
lolzzzz religekkie op FB
Citaat:
|
He bah.
|
Citaat:
|
Alles is humor totdat het ineens te dichtbij komt. Hypocriet noemen we dat.
|
Ik vind het vooral een hele nare manier van onder woorden brengen dat je abortus bent. Doe normaal zeg.
|
anti bedoel je? :p
Ja deze gozer post echt vaak vage shit overal |
Is ook alleen maar bedoeld om op emoties te spelen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Volgens mij is het nep. Als je dood bent kan je niks meer in je dagboek schrijven.
|
:D
|
Citaat:
(y) |
En verder viel het me nog mee dat er niet stond:”Vandaag heeft mijn moeder mij vermoord.”
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met chavroux is toch beter
|
Dat dacht ik bij je moeder ook maar gedoucht bleek toch preferabel.
|
Citaat:
|
Vanavond zit Antoine Bodar bij Pauw.
Leuke man van de 'Europa gaat ten onder aan decadentie!!!!1111!!!111!1-school': ‘'Neem de homoseksualiteit. Of de kerk daar strikt en ruim mee omgaat is een ander thema, maar dat je je tegenwoordig moet exhibitioneren op zo’n botenparade, waarin iedereen politiek correct is zolang je daar maar naartoe gaat, dat zijn ook uitingen van decadentie.'' https://www.volkskrant.nl/mensen/-we...tie-~b120e96a/ :herp: |
Oh interessant.
|
Niet echt :d Hopelijk krijgt hij wel flink tegengas.
|
Ja, nou, ik meen het oprecht. Lijkt me een interessante aflevering om te zien. Maar ik kijk nu The 2000s.
|
Waarom krijgt die man überhaupt een podium. Laat hem lekker voor eigen parochie preken. Reli-minkukels met misplaatste zweem van autoriteit.
|
Er kijken toch alleen maar libtards naar Pauw joh.
|
Citaat:
|
Oh god. Ik heb echt een bloedhekel aan beiden.
|
Grunberg praat wel grappig.
|
Als hij praat wil ik 'm met een telefoonboek voor z'n harses rossen.
|
Ik haat mensen die mama met dubbel m schrijven.
|
Wat een debiel.
|
respect voor Joling
|
Yeah. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen maar dat was gewoon doordacht en logisch en niet overdreven.
|
Citaat:
|
Echt serieus.
|
Met abortus heeft hij minder moeite dan een transgender omdat abortus een minder dure ingreep is of zo. Dat kon ik ff niet volgen, had het idee dat hij daar vast kwam te zitten in z'n eigen waanbeelden.
|
Ah ik zie het alweer, ik moet iets terugkijken!
|
Citaat:
|
Ho ho, Anne Frank kon dat hoor
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |