Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Tongpiercing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1946904)

Angeelll 05-09-2018 11:58

Tongpiercing

Hallo ik heb afgelopen zondag een tongpiercing laten schieten. Heb hem eindelijk na 3 jaar zeuren😅 maar nu heb ik een probleem ik ben een persoon die van eten houd en nu kan ik amper eten. Ik heb ookal een paar dagen last van kiespijn nu wat doortrekt naar mijn oor en als ik vla eet (of iets anders zoet) gaan de kiezen pijn doen. Weet iemand iets wat ik kan eten waardoor ik geen pijn krijg of alleen maar boullion hoef te drinken?

Pluis 05-09-2018 17:39

Ik denk dat je eens moet laten controleren of je geen ontsteking hebt. Dat kan van je tong zijn, maar natuurlijk ook je kiezen. Qua eten en drinken kun je ook eens kijken naar drinkontbijt of van die shakes voor mensen die willen afvallen (daar zitten aardig wat calorieën in namelijk)

Little Phoebe 06-09-2018 07:43

Ik heb heel veel waterijsjes gegeten tegen de zwelling (mijn tong was een paar dagen dik en stijf, kostte erg veel moeite duidelijk te praten), maar ook bouillon en breakers. Ik had ook constant honger, want dat gebeurt in je brein ofzo als je niet ergens op kauwt :p maar wees voorzichtig als je wel kauwt, je staafje is nu langer dan een normale en geloof me als ik zeg dat er per ongeluk op bijten een stuk vervelender is dan denken dat je honger hebt :o

Straatmeid_oud 06-09-2018 20:05

Heb je hem achter het station "laten schieten" ofzo?

Mijn advies is dat ding eruit halen. (y) Ik hoop voor je dat je gevoel in je tong en kiezen nog nog normaal wordt.

Little Phoebe 07-09-2018 07:42

Ik denk eerlijk gezegd dat die kiespijn er los van staat (zo lijkt het ook geschreven), maar misschien ben ik dat. Je tong doet na het piercen nou eenmaal zeer, daar is niks aan te doen.

bikinigek 07-09-2018 09:31

Heb dubbele. En ruim week niet kunnen eten. Kies zou ik naar tandarts gaan misschien heb je al stukje afgebroken.

Verder hoor je eerst aan je piercer deze vragen te stellen

Straatmeid_oud 07-09-2018 11:35

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34518708)
Ik denk eerlijk gezegd dat die kiespijn er los van staat (zo lijkt het ook geschreven), maar misschien ben ik dat. Je tong doet na het piercen nou eenmaal zeer, daar is niks aan te doen.

Als er een aantal gebouwen rondom een hijskraan met een sloopkogel staan en die kogel draait steeds rond, denk je er dan nog zo over?

Little Phoebe 08-09-2018 09:56

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34518783)
Als er een aantal gebouwen rondom een hijskraan met een sloopkogel staan en die kogel draait steeds rond, denk je er dan nog zo over?

Nee, maar het leek een opzichzelfstaand ding, of zo las ik het.

Straatmeid_oud 08-09-2018 10:14

Ik denk dat er een oorzaak en gevolg is. Eigenlijk moet de TS naar de tandarts, maar dat wil ze waarschijnlijk niet omdat hij/zij hetzelfde gaat zeggen als ik.

Klinkt als een tongpiercing die niet op de goede plek is gezet.

bikinigek 09-09-2018 09:46

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34518783)

Mijn tong staat vol en ik raak mijn tanden niet. Maar het kan idd. Ts moet gewoon naar de tandarts of eerst de piecer bellen

Straatmeid_oud 09-09-2018 13:03

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 34519329)
Mijn tong staat vol en ik raak mijn tanden niet.

Dat dénk je.

bikinigek 12-09-2018 15:52

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34519380)
Dat dénk je.

Ik denk niet

Straatmeid_oud 12-09-2018 20:15

Verklaart een hoop. ;x

bikinigek 13-09-2018 09:17

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34520073)
Verklaart een hoop. ;x

Zeker ik weet het.

Maar graag ontopic blijven

Heb ze al jaren en tanden zijn netjes.
Ts nog last nu week verder?
Piercer gebeld? Of tandarts

Straatmeid_oud 13-09-2018 11:37

Het gaat niet alleen om tanden, maar ook om kaakbot. Dat zie je of voel je soms niet. Je hebt me nog niet overtuigd.

bikinigek 14-09-2018 14:42

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34520223)
Het gaat niet alleen om tanden, maar ook om kaakbot. Dat zie je of voel je soms niet. Je hebt me nog niet overtuigd.

Onderkant van mijn tong zit geen kaalbot

Straatmeid_oud 14-09-2018 18:14

Rondom de tanden en kiezen wel, dat kan je óók slopen.

Angeelll 15-09-2018 13:26

Bedankt allemaal! Het is in de tussentijd alweer helemaal goed heb nergens last meer van behalve kiespijn soms ben er voor na de tandarts geweest als het langer blijft even foto maken kan een verstandskies zijn zei die :/ gelukkig is het verder allemaal weer goed:) weet iemand toevallig of je de eerste keer verwisselen van je piercing ook zelf mag doen want morgen mag ik er een nieuwe in alleen als ik naar die shop moet is 2 uur rijden hier vandaan omdat ik het heb laten zetten tijdens een dagje weg met familie

Little Phoebe 15-09-2018 15:36

Tuurlijk mag je dat zelf doen! Gewoon voorzichtig, het kan nog wat gevoelig zijn. En zorgen dat je balletjes goed vast zitten.

bikinigek 16-09-2018 02:48

Citaat:

Angeelll schreef: (Bericht 34520802)
Bedankt allemaal! Het is in de tussentijd alweer helemaal goed heb nergens last meer van behalve kiespijn soms ben er voor na de tandarts geweest als het langer blijft even foto maken kan een verstandskies zijn zei die :/ gelukkig is het verder allemaal weer goed:) weet iemand toevallig of je de eerste keer verwisselen van je piercing ook zelf mag doen want morgen mag ik er een nieuwe in alleen als ik naar die shop moet is 2 uur rijden hier vandaan omdat ik het heb laten zetten tijdens een dagje weg met familie

Dat mag maar zou nog ff wachten is super gevoelig

bikinigek 16-09-2018 02:49

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34520586)
Rondom de tanden en kiezen wel, dat kan je óók slopen.

Alles kan dus je punt?

Straatmeid_oud 16-09-2018 14:41

Je kan niet zomaar zeggen dat het niet kan of alles prima is. De kans is erg groot dat je met piercings in de tong of aangezicht structuren beschadigt.

bikinigek 03-10-2018 13:37

Ts hoe gaat het nu?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.