![]() |
US Open
jaja het laatste Grandslam bij de mannen en vrouwen gaat maandag weer van start!!
wie oh wie wordt nu de winnaar van dit grote evenement? ik geef Tommy Haas/Lleyton Hewitt/Andre Agassi/Carlos Moya 1 van de kanshebbers voor de titel en bij de vrouwen wederom de gezusters Williams/Davenport/Mauresmo/Capriati Nederlanders komen denk ik niet ver...of hebben we toch nog hoop met de Kraai en Schalken? wie weet.. in ieder geval...ik heb er zin in :) |
bij de mannen verwacht ik veel van Hewitt, maar dat is niet gek ook. Misschien dat Roddick ook een keertje ver kan komen.
Bij de vrouwen zal wel een van de twee Williams weer gaan winnen, ook al heb ik liever een keer iemand anders om het nog een beetje spannend te houden. K ben wel benieuwd hoe Hingis t gaat doen dit toernooi, omdat ze lang geblesseerd is geweest. K weet niet wat k van de Nederlanders moet verwachten. Ze zijn de laatste tijd niet slecht bezig, maar de loting is niet echt heel erg gunstig vind ik |
vrouwenfinale Willams-Willams
mannen wordt spannender laten we hopen dat Krajicek weer stunt net als bij Wimbledon finale denk ik hewitt/haas naldandiban en srichapan gaan stunten |
krajicek weer een blesure!! :(:(:(
ik zou er maar mee stoppen kraai dit is niet leuk voor jezelf.. van Lottum door...ook een keer Kempes eruit had ik wel verwacht.. Miriam Oremans...tja beste tijd ook gehad dus ga maar met siemerink mee :p ben benieuwd vanavond.. schalken - philliphoussis sluiter - dent verkerk - roddick 1 van de 3 gaat door en ik weet nie wie het wordt :p Kournikova..haha lachertje hoe zij nu speelt... maar goed.. het toernooi vind ik na de eerste dag nog steeds leuk :) |
Citaat:
|
Vrouwenfinale: W-W W wint:p Venus in dit geval:p
Herenfinale: Hewitt-Agassi Hewitt wint |
Whahaha zag je Anna? 6-3, 6-0 verloren :rolleyes:
|
Schalken is in ieder geval een ronde verder gekomen.
Mark Philippoussis 7(7) 6 3 3 Sjeng Schalken 6(1) 4 6 5 Opgave van Philippoussis. |
Sluiter toont weer eens aan waarom ik fan van m ben :)
3/6, 6/3, 6/0, 1/6, 6/3... In de laatste set stond ie een breka achter, maar pakt toch de winst :):D |
(y):cool:
|
Verkerk kon helaas niet stunten. Alleen in de eerste set bleef hij nog goed bij, maarja het werd uiteindelijk 6-7 3-6 4-6 voor Roddick. Helaas
Wedstrijden volgende ronde van de Nederlanders: Van Lottum - Novak(14), Novak won dus van Krajicek Sluiter - Roddick(11), Roddick stuurde Verkerk naar huis toe Schalken - Ljubicic, Ljubicic won van de dubbelhandige voor- en backhand speler Santoro |
alle 1e rondes zijn afgewerkt
en bij de vrouwen zijn al de 2e rondes gespeeld in het bovenste schema Tommy Haas had t moeilijk tegen spanjaard Sanchez..gelukkig heeft ie t toch gered :) ik baal wel dat Jelena Dokic eruit is :( * my honey* :p S. williams had geen problemen met het zusje van Safin Dementieva eruit :( Hantuchova door :) Henin door 2e ronde dames Tina Pisnik (SLO) vs. Jennifer Capriati (USA)[3] Lindsay Davenport (USA)[4] vs. Petra Mandula (HUN) Suspended Monica Seles (USA)[6] vs. Barbara Schwartz (AUT) Alicia Molik (AUS) vs. Venus Williams (USA)[2] Kim Clijsters (BEL)[7] vs. Mashona Washington (USA) Antonella Serra Zanetti (ITA) vs. Martina Hingis (SUI)[9] Chanda Rubin (USA)[14] vs. Anca Barna (GER) Meghann Shaughnessy (USA)[30] vs. Conchita Martinez (ESP) Magdalena Maleeva (BUL)[16] vs. Emilie Loit (FRA) Fabiola Zuluaga (COL) vs. Tatiana Panova (RUS)[22] T/F 7/5 5/7 1/1 Amy Frazier (USA) vs. Ai Sugiyama (JPN)[18] Myriam Casanova (SUI) vs. Lisa Raymond (USA)[21] Cristina Torrens Valero (ESP) vs. Amelie Mauresmo (FRA)[10] Barbara Schett (AUT)[29] vs. Martina Muller (GER) Rossana Neffa-De Los Rios (PAR) vs. Marion Bartoli (FRA) Patty Schnyder (SUI)[23] vs. Martina Sucha (SVK) Anna Smashnova (ISR)[17] vs. Amanda Coetzer (RSA) Vera Zvonareva (RUS) vs. Henrieta Nagyova (SVK) Yoon Jeong Cho (KOR) vs. Paola Suarez (ARG)[32] 2e rondes heren Justin Gimelstob (USA) vs. Andre Agassi (USA)[6] Carlos Moya (ESP)[9] vs. Jan-Michael Gambill (USA) Lleyton Hewitt (AUS)[1] vs. Noam Okun (ISR) Nikolay Davydenko (RUS) vs. James Blake (USA)[25] Michael Chang (USA) vs. Roger Federer (SUI)[13] Yevgeny Kafelnikov (RUS)[4] vs. Dominik Hrbaty (SVK) Xavier Malisse (BEL)[19] vs. Vincent Spadea (USA) Fernando Vicente (ESP) vs. Mardy Fish (USA) Tommy Robredo (ESP)[31] vs. Fernando Meligeni (BRA) Feliciano Lopez (ESP) vs. Gaston Gaudio (ARG)[21] Marcelo Rios (CHI)[22] vs. Robin Soderling (SWE) Wayne Ferreira (RSA) vs. Albert Costa (ESP)[8] Hicham Arazi (MAR) vs. Younes El Aynaoui (MAR)[20] John van Lottum (NED) vs. Jiri Novak (CZE)[14] Anthony Dupuis (FRA) vs. Max Mirnyi (BLR)[32] Harel Levy (ISR) vs. Ramon Delgado (PAR) |
schalken door
van lottum eruit sluiter nog bezig |
Sluiter dik verloren van Roddick. We moeten het nu met Schalken doen die in de derde ronde tegen Sargsian speeld
|
sluiter vond ik echt slecht spelen
simpele ballen in het net..niet normaal en zo geweldig stond roddick ook niet te spelen :( |
roddick maakt een goede kans :D , maar hewitt, en sampras en agassi ook.
Bij de dames wordt het volgens mij weer het gebruikelijke.. (n) als het nou eens stopt met regenen :mad: |
Schalken heeft in 4 sets gewonnen van Sargsian. Hij moet nu in de achtste finale spelen tegen Kuerten. Wordt een moeilijke wedstrijd voor hem, maar niet onmogelijk.
|
en Sampras ook nog door :D!!!!
|
Verschrikkelijk knap van Sjeng :D
6/3,7/6,6/7,7/6 :o |
Nu begint eindelijk de vrouwenronde :)
S. Williams, V. Williams, Capriati, Davenport, Seles |
Citaat:
|
oh kerel ik vond het echt een relaxte wedstrijd..wat een ballen sloeg ie...nu wachten op donderdagavond
|
sjengieeeeeee *ging vannacht kijken* :cool::o
|
jajajajaja!!!!! Sjeng Schalken in de halve finale!!!
Roddick of Sampras..doe mij maar Sampras :) |
Citaat:
HIJ WAS ECHT GEWELDIG! *blij :o* en nu naar bed, en een goede smoes bedenken waarom ik mn latijn huiswerk niet heb :D *viert feest* |
ik had nie verwacht dat Pete er zo makkelijk over deed om Andy in 3 sets te verslaan
Pete's On Fire!! wordt lastig...maar ik gun Pete wel een 14e grandslam overwinning :) |
Citaat:
|
SCHALKEN RULEZZZZZZZZ !!!!!!!!!!! :rolleyes: :D :p
|
SJENG IN DE HALVE FINALE TEGEN SAMPRAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: (y)
Go Sjeng Go Sjeng! :cool: |
Venus Williams heeft de finale reeds bereikt door een overwinning op Mauresmo, Serena heeft de eerste set van Davenport gewonnen. Zal wel weer een familiereunie worden morgen. Begint zo langzamerhand vervelend te worden. Ze staan er om bekend om hun slechtste wedstrijden voor de onderlinge confrontaties te bewaren.
|
De damesfinale dus inderdaad Williams vs. Williams. Saaaaaaai.... :(
|
Wordt toch wel een keer saai he? Maar goed, ze zijn nu eenmaal de besten. :)
|
*hoopt op ook een all-American-herenfinale*
(Sjeng komt nog wel; Ik gun het Sampras nog. :)) |
ik ben echt benieuwd wie nou in de toekomst de bedwingster wordt van die 2 zusjes...ze domineren het vrouwentennis denk ik zon 5 jaar door...mits ze beide nie uitvallen door blessures
|
Citaat:
Ik hoop dus echt op een superstund van Schalken. Met Sjeng is het vaak. Het kan van iedereen wel winnen, maar hij kan soms ook van bijna iedereen verliezen. Hopelijk schrijft het nogmaals geschiedenis............. |
Klopt het dat de wedstrijd Hewitt - Agassi eerst op het programma staat? Iemand enig idee hoe laat die wedstrijd zo'n beetje begint in Nederlandse tijd?? Ben niet van plan om alletwee de wedstrijden volledig te gaan zien maar dan kan ik in ieder geval een beetje inschatten hoe laat Sjeng aan de beurt is.
|
Volgens usopen.org is de wedstrijd van Schalken eerst.
En die begint om 17.00 Nederlandse tijd. Is Schalken toch tweede, dan zal die ergens tussen 19.00 en 20.30 beginnen, gok ik. |
In de krant stond dat Schalken de eerste partij van de dag was. Dus rond 17 uur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjeng is cool. Als Sampras een beetje uit vorm is kannie hem hebben, anders acht ik hem net en maatje te klein, maar het kan echt.
kunnen die Williams sussen niet met de mannen meedoen? |
helaas, de eerste twee sets allebei in de tiebreak verloren. :(
|
Jammer!!!! Sjeng heeft goed gespeeld, maar Sampras is toch een klasse beter.
Hij kan met opgeheven hoofd rondlopen. |
jammer, maar halve finale toch wereldprestatie (y)
|
Citaat:
|
Jammer, jammer...
Go Sampras!! Op naar de 14e Grand Slam! :) |
Jammer dat Schalken verloren heeft... maar ik vind t echt super van 'm dat ie in de halve finale is gekomen. Dat had ik van te voren zeker niet verwacht... nouja... zijn tijd komt nog wel 'ns!
|
jammer :( goed gespeeld wel in de eerste twee sets, 3e wat minder maarja wat wil je...
Agassi stond met 2 tegen 1 (sets) voor tegen Hewitt zonet. |
Citaat:
|
Zoals te verwachten viel heeft Serena de vloer aangeveegd met Venus. Lijkt erop dat de jongste haar oudere zus voorgoed voorbijgestreefd is. Staan nog wel gelijk in aantal Grand Slam overwinningen (4x) maar daar zal in de toekomst ongetwijfeld verandering in komen. Volgens mij was dit alweer de 3e Grand Slam overwinning van Serena dit jaar...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |