![]() |
Darten
Valt darten onder sport.... een beetje pijltjes gooien🤔🤔. Ik zie geen topic over sport hier
|
Sport is niets meer dan een definitie en die is niet voor iedereen gelijk. Het antwoord is dus: Soms
Of: Hangt er vanaf. |
Er is een sporters-topic!
Maar darten is geen sport nee |
Ik dart zelf competitie en het is wel een sport. Probeer maar eens boven de honderd in 1 keer uit te gooien of een 180.
|
Ik dart ook en vind het geen sport.
|
Ik dart ook en vind het topsport, ten eerste moet je veel oefenen. En daarna constant op niveau blijven, het reizen.. de druk van het podium. De angst om die ene cruciale dubbel te missen... je moet het maar kunnen
|
Citaat:
Citaat:
En zelfs topsport? Waar slaat dat nu weer op? Wat Van Gerwen doet is uiteraard topsport, letterlijk, hij is de top van de sport, maar dat maakt darten an sich nog geen topsport. Voetbal is toch ook geen topsport per definitie? Messi wel, de linksachter van Bal op het Dak 5 niet. |
Wat maakt iets dan eigenlijk een sport?
|
Ik dart wel, maar niet omdat het een sport is. Ik doe het gewoon puur omdat ik het leuk vind. En heeeeeeel af en toe een keer een "wedstrijdje" tegen mijn vriend lucas, en thats it. Maar ik hoef er zeker geen kampioen in te worden
|
Citaat:
|
Citaat:
- competitie-element (het gaat uiteraard ook om plezier, maar tegelijkertijd ook om te winnen) - fysieke en/of mentale inspanning - regels Maar zelfs dat is zeker niet heilig. Als ik een paar uur ga wielrennen in mijn eentje zou je kunnen zeggen dat er geen competitie-element is en geen vastgestelde regels. Het is enkel een inspanning. En toch als iemand me zou vragen "heb je nog gesport" zou ik zeggen "ja ik heb een paar uurtjes gewielrend". En andersom, een muzikant die meedoet aan een talentenjacht, die heeft competitie, spant zich in, moet regels volgen. Toch vind ik het geen sport. Kortom; geen idee. |
Darten is voor sukkels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom er straks nog wel een paar brengu
|
Leer toch eens zelf rollen destruct
|
Daar is hij nog te jong voor :(
|
Voorgerolde joints zijn de beste joints.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stelletje n00bs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel vechten hoor xx
|
Op mienkwaft.
|
Citaat:
|
Wat is dat voor modernigheid allemaal.
|
Citaat:
|
Valt voetbal onder sport? Beetje random achter een bal aanrennen met 20 volwassenen en 2 die het kinderachtig tegenhouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Google datacenter heeft zojuist weer 10 dinosaurussen in rook op doen laten gaan vanwege mijn haat voor XP.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fappen is wel een sport.
|
De eerste keer dat ik Windows '95 ging installeren kwam het van 13 3,5" diskettes.
En dan hebben we het nog niet eens over alternatieven gehad zoals NexTSTep en OS/2, en favorieten van me zoals BeOS. |
Citaat:
|
Destruct dit is voor je verjaardag:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |