![]() |
Jongens, ik heb eind volgende week best een belangrijk overleg.
Ik verwacht een fotomoment en op dit moment kom ik niet verder dan jeans, t-shirt en sneakers en een rugzak, dus ik verwacht dat ze me op dat moment dwingend verzoeken om even koffie te halen. Waar moet ik naartoe om er als Klaver of Trudeau bij te lopen?
:lampje: |
Een donkerblauw pak aantrekken met een stropdas, duh.
|
Ja, heb ik niet. Waar ga ik dat kopen? Suitsupply, WE, Oger, H&M, Jac Hensen, C&A, The Society Shop?
|
Hudson's Bay.
|
Ik zit me nu al af te trekken op het idee van jou in Trudeau-pak.
|
Maar als jij nu loopt in wat op jouw werk de dresscode is hoef je dat toch niet voor een foto helemaal aan te passen? Kies gewoon je netste kleren uit en strijk ze even wat extra of zo?
|
Het is extern en betreft de installatie voor een landelijke commissie.
|
fix ergens een jasje en klaar.
|
WE of Peek voor een nette broek of jasje en nette schoenen doen ook een hoop.
|
In Utrecht schijnt Suits99 ook heel prima te zijn. C&A is een budgettopper, maar ze hebben lang niet altijd mooie (niet skeer ogende) pakken
|
Ik zou dan eerder iets van iemand lenen dan het goedkoopste jasje ergens kopen.
|
Citaat:
Winkels die je noemt kunnen allemaal, is ook geen noemenswaardig kwaliteitsverschil, allemaal massaproductie uit Azië gok ik. Ik heb in al die jaren nooit gemerkt dat bijvoorbeeld een Oger of SuitSupply betere kwaliteit pakken heeft dan C&A. Met een belangrijke kanttekening: bij Oger steekt er niets aan de onderkant uit, bijna ieder pak is van een bepaalde basiskwaliteit. Bij C&A heb je echt plasticen plakpakken die er niet uit zien. Maar ook opeens een 100% wollen geweven schitterend pak. Het is vaak veel meer zoeken bij C&A. Maar je hebt dan wel goede kans om een pak van dezelfde kwaliteit, dat echt prima zit, lang meegaat en er heel goed uitziet, te krijgen voor 100 euro waar het bij Oger minimaal 450 euro kost. Hoe lang ben jij, Fleming? Ik heb de ervaring dat een aantal zaken nauwelijks tot letterlijk helemaal niet ingericht zijn om mijn postuur, namelijk lang en niet echt dik (wat ik best verrassend vind in Nederland maar goed). Bij WE kan ik zelden tot nooit overhemden met langere mouwen vinden, of pakken in lengtematen. Bij C&A verrassend genoeg vaak wel. Ik heb bij Suit Supply letterlijk meegemaakt dat een luie verkoper me zo ongeveer een driekwartsbroek (bij een pak dus) probeerde te verkopen onder de mededeling dat dat toch echt de mode was. Kortom; ik ben verrassend enthousiast over de C&A in dit opzicht. Zeker als het voor af en toe is, zou ik niet 400 euro meer uitgeven voor een nauwelijks beter kostuum. https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/h...ms-combinaties Genoeg van die pakken zien er op de plaatjes prima uit. Let wel: ga in de winkel echt even kijken en voelen want de helft van wat er prima uit ziet op internet zijn in de praktijk plakpakken. |
Rustig op het werk, Ertus?
|
Ik zit te wachten op input van anderen. Natuurlijk zou ik in theorie al wat voor kunnen bereiden of de mail bijwerken of dat soort onzinnigs. In theorie.
|
Ik ga maar eens de deur uit denk ik.
|
mannen in pak :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
180 / 70
|
En hoe houden jullie je overhemd netjes in je broek? Een collega zweert bij mannenjarretels :D
|
|
Ik vind jarretels zeker een goed idee, zeker in combinatie met een goede rok.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tevens: https://www.realmenrealstyle.com/wp-...-tucked-in.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe is dit afgelopen???
|
Zeer slecht. Fleming werd uitgelachen en weggehoond, terwijl mensen al grinnikend riepen "hahaha, heb je online om kledingavies gevraagd ofzo? Wat een flater!"
|
Sterker nog, de landelijke commissie is naar aanleiding van de kledingkeuze van Fleming niet geïnstalleerd. Ze gaan deze commissie opheffen. Diverse aanwezigen hebben gezegd dat ze vanaf nu enkel nog op FvD stemmen.
|
:lief:
|
Haha, ja klopt! Dikke schertsvertoning.
|
Citaat:
http://www.easleys.com/ProductImages...carton7070.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |