![]() |
kwor depri van blowen!!
Ik blow al sinds 2 jaar heel af en toe. Het komt eigenlijk bijna nooit voor, maar tegenwoodig wordt ik er helemaal depressief van!! Ik weet dat het je stemming gewoon verergerd, maar ook als ik gewoon vrolijk ga blowen, krijg ik als ik stoned begin te raken van die depressieve gedachten! Weet iemand waar dit van komt?? Ik ben (volgens mij :-) ) echt niet depressief ofzo.. Ik heb mn perioden, maar dat heeft iedereen, tog?? ;)
Kusjes.. |
Blowen staat er om bekend sluimerende persoonlijkheids-karakteristieken te verergeren.
Wees eerlijk tegen jezelf, ben je diep van binnen niet depressief? |
Misschien een flauw intikkertje, maar heb je er niet aan gedacht om gewoon te stoppen met blowen, aangezien je van tevoren weet dat je er depressief van wordt???????????
|
wat je ook kan doen, kwee nie of je joints rook, maar dan word ik ook soms een beetje depri (meestal niet... vroeger soms maar...) maar met puur werd ik dan weer vrolijk :)
dus dan kan je een waterpijp kope (misschien rook je al puur, lees dan nie verder...) of een reefer maken. joint, zonder tabak, niet teveel wiet! dus ook geen lang vloei, en de korte niet vol doen als je het in je eentje doet.... maja veel succes! |
je moet gewoon niet smoken als je je niet lekker voelt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"en als je er niet goed van wordt. Zelfde als met drank."
dat bedoel ik dus |
mja
|
Liev van alle 'goedbedoelde' adviesen hoor, maar sinds ik 2x depri ben geworden heb ik het ook helemaal niet meer gedaan. Kheb nou al een half jaar geen joint meer aangeraakt!! Af en toe heb ik alleen nog wel is zin om zo stoned te worden zoals ik in het begin was...
En neej, volgens mij ben ik niet diep van binnen depressief, misschien ook wel. Kheb wel de neiging om van alles weg te stoppen en aangezien ik al wel behoorlijk veel heb meegemaakt.. Ik weet het niet. Ik heb het nog nooit puur geprobeerd, waarom zou dat helpen?? Ik rook ook duzz.. ik denk dat het mij geen effect heeft, maar ik kan het iig is proberen.. (als ik het ooit nog doe..) |
puur werkt echt wel!
zelf heb ik ook een tijdje gehad dat ik depri werd, met puur werkte het echt beter! je word er vrolijker van enz. van hasj ook, minder sloom enz |
Ik blow altijd als ik me kut voelt ..
|
Okey, kga t wel een xtje puur proberen, misschien heeft het er ook wel mee te maken, dat ik de laatste x, bij mensen was die nie geblowd hadden, dan ist natuurlijk nie leuk...
|
ik word altijd harstikke paranoide en zeg gewoon een paar uur helemaal nix. helemaal in eigen gedachtenwereld van paranoia gedachtes..
het is ook een jaar geleden dat ik voor het laat st een joint heb aangeraakt.. de laatste keer draaide ik helemaal door haha. behalve de s*x (ahum) die werd wel beter.. op een gegeven moment. van paddo's werd ik helemaal psychotisch. ik vind het heel jammer, maar als ik er goed tegen zou kunnen zou ik alles wel willen gebruiken:) en het liefst tegelijk. maarja.. het is blijkbaar niet de manier waarop ik leef ofzo.. |
Citaat:
bij mij versterkt het mijn gevoel niet ik word er alleen maar blij van hehe |
doe het dan gewoon niet *zucht*
|
idd *zucht* stelletje verslaafde.....
en dat noemt zich dan CLEVERgirl :) |
Citaat:
|
Ik weet dat bij mij hasj een heel vervelende werking heeft. Ik krijg er erg enge dromen van. Bij wiet heb ik dat niet, en dan word ik lekker wakker.. vaag..
|
hey Clevergirl,
ga met je beste vriend en/of vriendin gewoon lekker ergens zitten muziekje erbij, de stemming een beetje maken en dan wil het misschien een stuk beter lukken hoe oud ben je trouwens ? |
ik smoke alleen als ik me wel ok voel :D, maar puur is ALTIJD chill (y) :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |