![]() |
niet kunnen wenen???
ja, daar zit ik dus wel erg mee...
het afgelopen jaar heb ik veel problemen gehad (zowel thuis, op school als bij mezelf en met vriendinnen)... en ze zijn nog steeds niet opgelost :( nu is het zo, dat ik in het begin, toen ik de problemen eigenlijk begon te herkennen, dat ik heel erg veel weende... soms een hele nacht lang en ook op school zat ik vaak te wenen in de toiletten. op een bepaald moment is dat dan vermindert en iets later zelf helemaal gestopt. soms wil ik nu echt wenen, gewoon omdat het oplucht en zo, maar het lukt me niet. ik laat hoogstens ene paar traantjes rollen, maar daarna houd het op. :confused: toch zou het me deugd doen, moest ik alles eens kunnen uitwenen. alleen lukt me dat dus niet. herkent iemand dit, of weet iemand hoe het komt en hoe ik het zou kunnen veranderen, zodat ik weer kan wenen?? |
Praat erover, dat lucht ook op en als je dan al je verdriet weer voor je kunt zien kan je ook weer wenen en dan ook hopelijk voor de laatste keer over gedane zaken.
Ik begrijp zeer goed dat het oplucht en herinner me nu inderdaad dat ik het gevoel na een goede huilbui heel fijn vind, je voelt je gewoon opgelucht en een stuk lichter. Maar er zijn betere manieren om je opgelucht te voelen, namelijk door het voorelkaar te krijgen je problemen ook daadwerkelijk op te lossen, dan krijg je ook meteen tijd om aan leukere dingen te denken dan aan je problemen of de opluchting van wenen te verlangen. |
Ik herken het... maar kan je geen raad geven.... heb het nooit gekunt trouwens...
|
Herken het ook wel..tis vervelend..maar misschien helpt het als je droevigemuziek aanzet?
|
Het kan vanzelf weer komen. Ik kon 't de afgelopen 3 jaar ook niet, maar de laatste tijd juist weer wel.
|
Ook ik herken t... Heb de laatste 2 jaar veel meegemaakt: familie, vrienden, school... In t begin huilde ik totaal niet, later werd k heel stil, toen kwam alles eruit, en nou ben k weer stil en teruggetrokken... Kortom, ik zit op dit moment vol met verdriet, en er komt nix uit. Het voelt zo verdomd rot, maar wat kun je eraan doen??? Veel mensen hebben dit, herkennen dit... Dat weet ik zeker. Maar ja, wat doen we eraan??? Praten lukt ook niet hoor... :(
|
Citaat:
|
Ik had ook eens een paar sessies gehad waarin ik op een matras moest meppen met boxhandschoenen en in een kussen schreeuwen. Dit alles luchtte wel op.
REIE |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |