![]() |
Start van een relatie
Hallo ik ben een jongen van 16j en ik heb een goede vriendin en we spreken veel met elkaar af en liggen vaak samen in de zetel maar we zijn nog niet officieel samen en ik zou het dus willen aanvragen aan haar ma ze wil ni zo een vraag van wil je met me ofzo maar ze wilt dat ik het op een andere manier vraag en nu wil ik haar uitvragen naar ergens en dacht misschien kan ik het aanvragen in die vraag verwerken maar ik weet niet goed. Daarom vraag ik jullie hulp weten jullie manieren om het anders aan te vragen of tips alvast bedankt
Kippie. |
Citaat:
Maar hoe vaak hebben jullie nu afgesproken? Waarom wil ze geen vraag als "wil je verkering met me?" |
Ze wil niet dat ik het echt vraag maar anders overbreng dat ik met haar verkering wil
|
Citaat:
Je hebt genoeg synoniemen ervoor: "Wil je samen met mij het leven delen?" "Wil je meer dan alleen vrienden worden?" "wil je mijn vriendin worden?" "Jij, ik en een relatie?' "Jij relatie met mij?' Desnoods in andere talen: (geen letterlijke vertaling, just being weird ;) ) "You wanna relation with me?" "Ich und dir Beziehung?" Ook al vraag ik me wel af hoezo ze niet zo de vraag wil. Hoe wil ze het dan?? |
Citaat:
Maar om eerlijk te zijn is dat wel inderdaad nieuw. |
Vergeet haar en ga voor iemand die normaal doet op dit soort vlakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |