![]() |
Wie van jullie gebruikt geen sociale media meer?
Zoals Facebook, twitter, instagram, linkedin etc?
|
Ik heb alleen twitter van dat rijtje, de rest nooit gehad. Twitter gebruik ik zo goed als niet (laatste 4 tweets uit 2016, 2016, 2015, 2013) Verder heb ik pinterest, maar dat gebruik ik niet als sociale media, maar hij valt daar wel onder geloof ik.
|
Officieel zijn WhatsApp en SnapChat ook social media.
|
Citaat:
|
snapchat is mijn leven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee want volgens mij heb ik je chicks nummer ook wel. Dus ik kan hem zelf ook wel appen of iMessagen indien nodig. Zou hem graag weer eens zien eigenlijk dus misschien doe ik wel een voorstel, laatste keer was bij hem in de Overtoom logeren nadat we bij een Italiaans restaurant wat hadden gegeten en leuk hadden gekeuveld :)
|
Bijna alle kankerzooi verwijderd
|
Is deze geforceerde abstinentie van sociale media eigenlijk niet een zelfde soort kuddegedrag als overmatig gebruik ervan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik LinkedIn, Whatsapp en Tinder.
|
Ik gebruik Facebook (hoofdzakelijk voor groepen), Instagram en WhatsApp. En Pinterest, als die ook onder sociale media valt. En dit forum gebruik ik soms ook nog.
|
Citaat:
|
Waarom dan, straatmeid?
|
Ik gebruik Discord, WhatsApp, Reddit en Twitter.
|
Oh trouwens, als whatsapp telt: ik gebruik ook Allo van Google.
|
Fb vind ik nog wel leuk voor loze momenten en het kan een handig reclamekanaal zijn voor dingen die ik organiseer. Linkedin gebruik ik daar ook voor en voor de relevante groepen. Twitter heb ik weinig mee.
|
Facebook heb ik verwijderd. Verder had ik een tijdje geen Instagram en Snapchat meer maar heb nieuwe accounts aangemaakt.
Discord gebruik ik bijna nooit en Twitter heb ik ook al jaren niet meer. Whatsapp gebruik ik elke dag maar zie ik niet echt als sociale media. |
Ik heb fb, Whatsapp en Snapchat, maar gebruik ze weinig.
Ik heb ook een Instagram account, maar ik post niks, gebruik het alleen om te gluren. |
hmm eigenlijk ken ik niemand onder de 40 die whatsapp weinig gebruikt :o iedereen is meerdere malen per dag wel erop bezig, de meesten ieder uur wel. ik ook.
ik heb nog wel fb en linkedin maar met beide doe ik niet zoveel; sowieso al jaren geleden dat ik zelf ergens iets op gezet heb |
wel jammer dat zoveel mensen fb weer verwijderen want het is zo handig als verjaardagskalender :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik FB, WA, en LI. FB met name vanwege pokertoernooitjes, WA omdat peer pressure, LI omdat het toch min of meer noodzakelijk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt het toch ook gewoon hebben maar niet gebruiken? Werkt prima (y) Je privacy ben je toch wel aan ze kwijt, aangezien praktisch elke website je surfgedrag aan facebook doorstuurt of je nou een account hebt/ingelogd bent of niet. |
Het is een gevoeeeeeeel :herp:
|
Ik ga Facebook kopen om het vervolgens te verwijderen
|
Ik mis ondertussen nog steeds niks. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |