![]() |
De trein waar ik in zit heeft iemand aangereden
Zo naar altijd :(
|
Er liggen er volgens mij 3 op het spoor (n) zal wel zo’n dag zijn. Zit jij richting Rotterdam of Amsterdam?
|
En daar ben ik dus ook altijd bang voor, vooral dat ik lichaamsdelen voorbij zie komen :|
|
Ik heb t ook al eens gehad toen ik 17 was, net voorbij Zwolle tussen kerst en oud en nieuw.
Deze keer was wel bij een overgang. En online stonden volgens mij 3 ambulances en een trauma heli. De heli is volgens mij onverichterzake weer vertrokken. Dus het valt óf heel erg mee, of totaal niet. Ik denk t laatste :ghe: Ik “hoop” dat het een springer was en geen mevrouw op fiets met kindje voor en kindje achter oid. Arme machinist. |
Beide keren overigens geen lichaamsdelen gezien, maar het geluid is, vooral natuurlijk achteraf gezien, wel heel naar, vind ik.
|
Oh, over een uur komt er een andere trein ons ophalen. Terug naar Rotterdam. Ohja ik kwam dus vanaf Rotterdam. Moet naar den haag.
|
Waar ben jij dan Phoebe?
|
gewoon ook niet antwoorden he
|
Sorry, ik was een wereldreis aan het maken :D ik moest juist naar Rotterdam toe. Ben uiteindelijk via Den Haag HS, CS en Gouda uitgekomen in Rotterdam, totaal 2,5 uur onderweg geweest :herp:
|
Wtf mensen jullie hebben ook nog een randstadrail :D
|
Lijn 1 van HS naar Rijswijk/Voorburg (of door naar Delft en daar de lijnbus).
2,5 uur :D In die tijd kan je heen en weer fietsen :D |
Richting Rotterdam en richting Amsterdam reed niks vanaf Delft. Ik dacht dat er iemand vlak na Delft Zuid gesprongen was (de sprinters gingen niet verder dan Delft Zuid namelijk), dat is een populaire springplek, maar ik denk dat dat dan die overgang is tussen Schiedam en Delft Zuid.. of nee, daar is een tunnel. Hm. Waar de fuck zit een overgang op dat traject?
|
Citaat:
|
Randstadrail gaat niet via Delft maar via Leidschendam/Voorburg-Pijnacker-Berkel-Rodenrijs.
|
Citaat:
|
Er stopt er hier echt 1! Of misschien is het gewoon een lelijke tram. Nummer 19. Maar dan heb ik er nog geen kut aan, want ik zit in Delft.
|
Citaat:
|
Je kan heel veel kutsmoesjes aanhalen, maar het is gewoon vrij dom dat je slaafs op de NS hebt zitten wachten en niet zelf even twee seconden nagedacht hebt :P
|
Ik heb niet op de NS zitten wachten :confused: ik heb gewoon een andere route genomen. Wtf ga ik in Berkel doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik werd uiteindelijk netjes geëvacueerd naar een evacuatietrein en afgevoerd naar den haag cs, precies waar ik zijn moet. Was om 12 uur op m’n werk ipv 10 uur. Achja :herp: Aanrijding was btw op de kandelaarweg. Ongeveer. |
Citaat:
|
Jij had t over mensen=meervoud, dus ik dacht, ik meld het toch even!
|
Citaat:
|
Nouja we kregen water en achteraf een bon van 2,50 voor de kiosk. Er was helaas geen internet in de trein anders had ik meer kunnen werken, maar ik kan echt niet zeggen dat ik t daar slecht had. Denk dat andere reizigers veel meer gedoe hadden. Ik kon gewoon niks anders doen dan wachten.
Bovendien denk ik dat een specifieke familie waarschijnlijk een nóg veel naardere dag had. |
Ja maar dat zou ik niet onder pech scharen maar een veel zwaardere categorie.
|
Citaat:
rr 19 naar leidschenveen centrum en daar de metro pakken naar rdam. |
Bus 174 naar Berkel westpolder en dan de metro of bus 40 naar Rotterdam maar die puilt vast uit.
|
Bus 40 puilde uit. Metro’s in Berkel en Leidschenveen? Nooit geweten. Kom daar ook nooit, heb ik niks te zoeken. Kwam ook niet als optie naar boven in 9292, uiteraard wel aangeklikt. Ik heb gewoon de weg gevolgd die me werd aangegeven door de app en die ik op 2e Paasdag ivm springers ook moest nemen. Ik heb me prima vermaakt en mijn werk wist dat en waarom ik te laat was, dus ik snap niet waarom jullie zo tegen mij aan het piepen zijn alsof jullie zelf langer onderweg zijn geweest, maar het zal wel aan mij liggen :herp:
|
vandaag weer gedoe op dat traject :herp:
Gelukkig werk ik lekker thuis vandaag *O* |
Jeetje jakkiebah!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan volgens mij ook gewoon m’n geld terug krijgen, een ritprijs van 2,90 :herp: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een schijthekel aan de meeste kinderen, maar ze hoeven niet onder een trein te komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de jeugd van tegenwoordig :mad:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |