![]() |
De diepste vraag ooit
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom het ''alles'' bestaat en ben ik de enige die zich afvraagt of er nog iets anders is dan het ''alles''? :confused:
Er gaan ook allemaal theorieen door mijn hoofd: Zit ik nu eigenlijk in de hel? Word alles bestuurd door iemand? Ben ik de enige met een bewustzijn? |
Omg, dit is zo interessant.
Zal ik jullie eens iets vertellen wat ik een paar keer heb meegemaakt? Geloof me.... als je dat hoort dan ga je echt twijfelen of er niet veeeeeel meer is dan wat wij eigenlijk zien. |
Citaat:
|
Nee niemand snapt dit, er is ook nooit onderzoek naar gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb wel eens gehad dat ik midden in de nacht wakker werd. En slaperig mijn ogen open deed. En opkeek naar een mannelijke gedaante in mijn kamer. En ik SCHROK fucking erg.....en opeens was die gedaante weg. En ik was helemaal klaar wakker. Ik heb toen vlug het licht aangedaan. En die heb ik de rest van de nacht aan gelaten. Ik heb ook wel eens gehad dat een mannelijke gedaante tegen mij leek te praten. Maar ja...uiteraard schrok ik mij natuurlijk weer helemaal kapot. Het is heel eng als je zomaar iemand in je kamer hebt zitten namelijk. En een keer toen ik bij mijn tante logeerde had ik ook zoiets meegemaakt. Toen keek ik laat in de avond TV (mijn tante was al naar boven gegaan) maar ik wou nog niet slapen dus zat nog op de bank en keer naar de televisie. Maar op een gegeven moment vielen mij ogen toch dicht. En ik hoorde vaag gelach in mijn hoofd. Ik deed mijn ogen open en ik keek recht tegen een gedaante aan (vrouwelijk dit keer maar ik kon niet echt een gezicht zien). Het duurde maak een paar seconde maar ik schrok wel zo freaking erg. Ik heb die gedaante ook helemaal niet aan horen lopen ofzo. Dus daardoor schrok ik echt super erg omdat het zomaar voor mij stond. En na ongeveer 1 seconde was het weer weg. Maar ik had bijna een hartaanval van de schrik. Maar goed....ik had ongeveer een jaar last van dit soort vreemde dingen. Daarna was het klaar en toen zag ik dit soort dingen niet meer. Het was dus ff een periode. Maar ik vond het toch wel vrij eng. Ik kon in die periode vaak heel moeilijk in slaap komen. |
tl;dr:
Citaat:
|
Jammer dat er niet serieus op gereageerd kan worden. Treurig.
|
Bespreek het maar met je therapeut, niet met ons.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zit ik nu eigenlijk in hel?: Nee, hel is een verzonnen plaats. Maar mensen geloven dat dankzij religie. Word alles bestuurd door iemand?: Nee. Ben ik de enige met bewustzijn?: Nee, we hebben allemaal bewustzijn. We zijn geen robots. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach fuck al deze kleutershit ook, tijdverspilling. |
Ik ben een bot versie 3.8
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zie je verkeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen weet dat het antwoord op alles 42 is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|