![]() |
Super slecht in wiskunde
Ik zit nu in mavo 3 en ben echt super slecht in wiskunde, dit probleem heb ik eigenlijk al sinds altijd en ik heb echt alles geprobeerd, heel veel bijles, toetsen bespreken met leeraar en veel vragen stelen, en ook videos op youtube bekijken over wiskunde uitleg, echt gewoon alles maar ik blijf slecht in wiskunde, ik ben de eerste 2 jaaren echt net met een 4 doorgekomen maar nu sta ik er ondertsusen een 3.2 voor wiksunde atm en het gaat echt niet goed, ik heb geen idee wat ik zou moeten te doen om wiskunde beter te doen, heeft iemand hier tips?!
|
Je Nederlands is ook nogal problematisch zo te zien.
Beter opletten, bijles nemen, dat soort dingen. |
Citaat:
Tja nederlands is niet mijn eerste taal en ik heb ook dyslexie dus mijn nederlands is niet echt het allerbest, maar bijles heb ik al jaren lang gedaan (heb nog steeds bijles atm) en let altijd zo goed mogelijk op in de les dus daar zal het niet aanliggen |
Wat je in ieder geval kunt doen is de opgaven waar je moeite mee hebt op het forum Exacte Vakken te posten. Op die manier wordt het voor mij en anderen duidelijk waar het probleem precies zit.
|
Maar na al de bijlessen hoe kan je het nog steeds niet snappen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen dyslexie of ook dyscalculie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vervelend dat dit zo moeilijk voor je is!
Ik ben redelijk goed in wiskunde, en ik zit (nu nog) op het gymnasium. Geef eens een voorbeeld van de sommen die je moeilijk vindt, dan kan ik ze uitleggen als je wilt. Dat kan hier, kan ook via een PM |
misschien heb je discalculie, is zegmaar dislectie maar dan met getallen enzo. Heb ik ook, moet je een test voor doen en dan krijg je een bewijs en mag je dus rekenmachine enzo gebruiken bij alles, meer tijd en veel meer extra dingen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |