![]() |
Help aub (Jongens)
Hey allemaal. Kben ondertussen 15 jaar, en zit nog steeds in de nnoop met welk urinoir ik nu moet nemen. Ik ben nooit een hele geweest met rechtopstaand plassen (van scheelt denk ik, ook al is er niks om over te schamen). Hierdoor kon ik echt niet plassen rechtopstaand.
Maja. Daar heb ik mezelf over gezet en dat lukt nu wel. Maar dan, ik weet de basisregel. 1 bezet, 1 leeg, 1,bezet.kortom,altijd 1tje tussen. Nu moet het lukken dat onze school een rare opstelling heeft. Ziehier een snel getekend grondplannetje. (onderaan) Zoals te zien is, is in het midden een lange muur met aan beide kanten pissijns. Dat zijn zo van die als ge ertegen staat dat dan u borstkas over die muur komt. 1. Ik ben 100% hetero. Liever geen "gay" beschuldigingen. (Al gehad toen ik recht tegenover iemand ging staan. Kwas kei zenuwachtig, opeens zegt ie "Wat, the fuck zijt gij gay ofzo" en een van zn vrienden "waarom gaat ge tegenover hem staan?!" Dan heb ik de schrik gepakt. Het rare aan onze wc's is dat die telkens in een "gangetje" zijn. Er komt altijd del een deur opuit, dan weer een wasbak,... Stel, ik kom binnen. Wat is de meest strategische plaats? (welk nummer) Rechtsonder op de rekening is D er enige werkende droger. Iedereen gaat door rechter gangpad dus. Tweede vraag: iemand staat op 11 en iemand op 5. Waar ga ik dan staan? Derde vraag: Is het de bedoeling om aan te schuiven, met 1tje ertussen, of er zover mogelijk vandaan? Vierde vraag: Iemand staat op 6,is 8 dan een goeie plaats? Of 4? Want 5 is er direct naast en 7 is er direct tegenover. Of moet je zover mogelijk gaan staan? Zoals je hoort snap ik er de ballen van. Ik ben gewoon bang voor de, reacties maar snap, de "gay regel" ook wel. Graag wil ik, morgen, dinsdag, op een staand toilet gaan. (:: Alvast bedankt voor jullie hulp! https://www.mupload.nl/img/33kw00.png |
Wtf ben je voor ei als je hier zo diep over nadenkt?
|
Holy shit, je gaat next level lmfao.
Hoe bedenk je dit soort shit |
Daar moet je Belg voor zijn denk ik.
|
Ik zou me er allemaal niet zo druk over maken, je moet plassen en wat moet dat moet. Gewoon focussen op jezelf en niet te veel op de andere jongens. Vind je het allemaal super stressvol om te kiezen, dan kies je toch een WC hokje? Dan kom je ook niet in één ongemakkelijke situatie met iemand naast of tegenover je.
|
Thanks. Khad gwn de schrik gepakt
|
jeetje... je maakt er echt een hele filisofie van. Sommigen maken idd van de ongeschreven regel een heel gezeik. Maar heb dat zelf nog nooit meegemaakt bij mij op school.
|
Mannen zijn raar, ga gewoon plassen als je moet plassen, wat heeft dat nou weer met je seksualiteit te maken :confused: en pak anders een wc met een deur.
|
Ik maak hier nog wel eens een grapje over maar wist niet dat er mensen waren die hier serieus mee bezig zijn.
Overigens, mensen die zeggen dat ze 100% hetero zijn, dat werkt averechts - in ieder geval op mij. Beetje als mensen die zeggen dat ze "echt geen racist" zijn. Dat zijn van die uitspraken die je helemaal niet hoeft te doen als er niets aan de hand is. En wat als je niet 100% hetero was? Wat is daar mis mee? Je hele bericht ademt dat dat niet goed zou zijn... |
Amen.
|
Nou ja, stel je hebt drie pisbakken, de rechter is bezet. Ik verwacht dat het leeuwendeel van de mannen dan naar de linker pisbak gaat en níet naar de middelste, al dan niet onbewust. Natuurlijk slaat de TS door, maar er is wel "etiquette".
|
Ja natuurlijk maar dat kan iemand toch wel zelf bedenken? Ik weigerde oprecht om expliciet antwoord te geven om die reden.
|
Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit waar je staat te plassen, als je maar niet naar andermans piemel gaat staan loeren.
|
Citaat:
http://i.imgur.com/SyZDS3Z.jpg |
Ik moet zittend plassen is eigen schuld dus pak altijd hokje
|
Thanks eindelijk deftige antwoorden. En miss sloeg ik idd wel door lmao.
Anyways nog 1 dingetje. Schuin tegenover, ok? Geen nood om te zeggen dat ik doorsla, dat weet ik al 😉 |
Als je echt 100% hetero was zou je dat niet hoeven te vragen.
|
Citaat:
|
Graag ontopic blijven.
|
Citaat:
|
Update: Vandaag gwn gaan staan en gedaan. Toen kwamen andere jongens binnen. Ik vond het geweldig dat ze me niet afkeuren bekijkten, zoals eerder del gebeurde.
Thanks voor al de hulp! Moraal van het verhaal: Gewoon gaan. :) |
Citaat:
|
Oh mijn god.. ik loop langs de staande mannen op een festival als ik nodig moet en er staat een fokking lange rij bij de vrouwen....
Tijd voor gender-neutrale urinoirs en pissijnen. :cool: Als er nu bij de pissijnen numero 7 t/m 12 6 mannen staan te plassen, kun je dan nog wel je handen wassen? :eek: |
Volgens mij geen man te vinden die moeite heeft als een dame naast hem komt staan bij de pissijnen heurrr :D
|
Haha plassen ze in hun gezicht of naar de man tegenover hen hihihihihihiihihhihihihihihihihhihihihiihih :D:D:D
|
Lol. Volledig correct @Tunahan
|
Wat zijn pissijnen?
|
Dark rooms.
|
Dat zijn de pisbakken natuurlijk. :D
|
Citaat:
|
Citaat: